2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی کامل سامان صفاری بازیگر نقش پیام در سریال خانه امن

بیوگرافی کامل سامان صفاری بازیگر نقش پیام در سریال خانه امن

سامان صفاری بازیگر جوان و خوش استایل سینمای ایران است که با سریال دلدادگاه به شهرت زیادی رسید. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا- سامان صفاری جوان خوش قد و بالای سینمای ایرانی متولد 30 شهریور ماه سال 66 است. سامان صفاری هرچند از دهه 80 فعالیت سینمایی اش را آغاز کرد اما در سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی به شهرت رسید. 
او دراین سریال نقش جوانی را بازی می کرد که یک مامور امنیتی است و باید یک پرونده فساد مالی را دنبال کند و برای اینکار به دختر رئیس شرکت نزدیک می شود و این اغاز دلدادگی  دو جوان بهم است. 


سامان صفاری نقش امیر را در این سریال بازی می کرد و با پانته آ بهرام، مسعود رایگان، مهرآوه شریفی نیا هم بازی بود. 
سامان صفاری در رشته جهانگردی درس خوانده و لیسانس دارد. او یک جوان خانواده دوست است و سعی می کند خانواده اش را از حاشیه های سینما دور کند. 

 

بیوگرافی سامان صفاری
بیوگرافی سامان صفاری و همسرش + اینستاگرام و عکس های سامان صفاریبیوگرافی سامان صفاری و همسرش + عکس و اینستاگرام 
در اینبخش بیوگرافی سامان صفاری بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون را مرور می‌کنیم. می شود گفت او کار حرفه ای اش رابا بازی در فیلم سینمایی شیار 143 ساخته نرگس آبیار آغاز کرده و حالا نیز با بازی در سریال پر بیننده دلدادگان بـه شهرت و موفقیتی ایده آل دست پیدا کرده اسـت. در ادامه بیوگرافی و همچنین صفحه اینستاگرام او را مرور و بررسی می‌کنیم، با پارس ناز همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل کاظم برزگر بازیگر نقش بیژن (مصطفی) در سریال خانه امن

نخستین بار در سال 89 هنگامیکه 23 ساله بود، بـه پیشنهاد یکی از دوستانش به نام نیما جاویدی در فیلم کوتاه قیلوله بازی کرد کـه جایزه بهترین فیلم آسیا را در جشنواره بین‌ المللی فیلم کوتاه تهران ازآن خود کرد. بعد از تجربه در آن فیلم کوتاه با علیرضا امینی آشنا شد و بـه پیشنهاد وی در سریال سقوط آزاد «سال 1390» بازی کرد.
البته سامان صفاری در سال 86 در کلاس های بازیگری شرکت کرده و این شغل را به صورت حرفه ای اموخته بود که وارد سینما شد. 
سکوی پرتاب سامان صفاری البته فیلم شیار 143 بود. وقتی نرگس آبیار بازی او در سریال سقوط آزاد دید به او پیشنهاد داد در فیلم شیار 143 بازی کند و به این ترتیب سامان صفاری در این فیلم هم بازی مریلا زارعی شد. 


مشخصات ظاهری سامان صفاری


سامان صفاری چشم های قهوه ای تیره،موهای مشکلی ،پوستی سبزه دارد و قد او یک میتر 78 سانتی متر است. او یک ورزشکار حرفه ای است و هیکل روی فرمی دارد. سامان صفاری بدنسازی کار می کند تا اندامش همیشه مناسب بازی در فیلم ها باشد. او 70 کیلو وزن دارد.  لبخند زیبایی دارد و دندان هایش روبه بیرون برجستگی دارد که این مساله روی صحبت کردنش تاثیر گذاشته و صدای خاصی برای او درست کرده که مورد استقبال بسیاری از کارگردانان قرار گرفته است. 

 

 

سامان صفاری
همسر سامان صفاری


سامان صفاری ازدواج نکرده و همسری ندارد. آنطور که خودش گفته فعلا هم قصدی برای ازدواج ندارد و برایش مهم است که بتواند در شغلش ترقی کند. او سینما را بیشتر از هرچیزی دوست دارد. 


زندگی خانوادگی سامان صفاری


آنطور که بیوگرافی او نشان می دهد او اصالتی یزدی دارد. سامان دو برادر به نام های اشکان و ابوالفضل دارد که هردو از سینماگران موفق  آلمان هستند و در سینمای آلمان فعالیت می کنند. یکی از برادران سامان فیلمنامه نویس و دیگری تهیه کننده است. سامان اما ترجیح داده زندگی را در ایران ادامه دهد و در سینمای ایران بدرخشد. 

 

بازی در سریال خانه امن


سامان صفاری در سریال خانه امن نقش پیمان را بازی می کند. این سریال که سریالی جاسوسی –امنیتی است بر اساس یک داستان واقعی و پرونده ای در وزارت اطلاعات ساخته شده است و به موضوع استراتژی ناامن کردن ایران از سوی امریکا و اسرائیل می پردازد. 

 

 

بازیگر نقش پیمان در سریال خانه امن
فیلم های سینمایی :

1- قیلوله 1389

2- شیار 143 -1392

3- ننه هما 1394

4- پارادایس 1394

5- بی سایه 1395

6- دعوتنامه 1396

7- سامورایی در برلین 1397

 

مجموعه های تلویزیونی :

 

1- سقوط آزاد- 1390

2- روزهای بهتر- 1396

3- تنها در تهران -1396

4- ساعد- 1396

5- سایه بان- 1396

6- دلدادگان – 1396
7- خانه امن -1399


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.