2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش مرتضی در سریال بازپرس

بیوگرافی شهروز دل افکار بازیگر نقش مرتضی در سریال بازپرس

بیوگرافی کامل شهروز دل افکار بازیگر نقش مرتضی در سریال بازپرس را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شهروز دل افکار بازیگر که در سریال بازپرس نقش مرتضی را بازی می کند، بازیگری حرفه ای است اما کار در تلویزیون را به تازگی شروع کرده است. 
شهروز دل افکار متولد 9 بهمن 1362 در تهران ، بازیگر تئاتر و سینما است
فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر از دانشکده سینما و تئاتر است. که بازی را توام با کارگردانی از دانشگاه شروع کرد تا اینکه با سریال قورباغه به شهرت رسید.
بعد از چندین سال فعالیت مستمر در تئاتر با فیلم سینمایی «توماج» در سال 1389 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در تله فیلم «همه افتادگان» هم حضور داشت.

با اینکه در سریال چرخ و فلک و تئاترهای پر مخاطبی چون «زمستان»، «باد شیشه را می لرزاند» و «رویای نیمه شب تابستان» حضور داشت اما چندان شناخته شده نبود
او در نهایت زمستان 1399 با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی در نقش جواد با اینکه حضور کوتاهی هم داشت ، حسابی درخشید.
شهروز دل افکار بازی در تئاتر را بیشتر از بازی مقابل دوربین دوست دارد اما به هر حال بازیگری مقابل دوربین هم برای یک بازیگر مهم است. 

شهروز دل افکار

فعالیت های هنری شهروز دل افکار


شهروز دل افکار درباره فعالیت های هنری دیگری که دارد می گوید : موسیقی روح زندگی است و همیشه در هر حالتی به یک نوع موسیقی گوش می کنم ، مثلا شما زمانی سنتی گوش می کنید و استاد شجریان و پسرشان همایون را می شنوید
یکی زمانی با صدای آقای علیرضا قربانی و استاد ناظری کیف می کنید و یک زمان هم بدون کلام دوست دارید و زمان دیگر سبک پاپ از جمله چاووشی ، رضا صادقی و …


زندگی خصوصی شهروز دل افکار


از زندگی خصوصی شهروز دل افکار خبری در دست نیست. او به گفته خودش دوست ندارد حاشیه داشته باشد و تمرکزش روی کارهایش است. 


مرتضی در سریال بازپرس


شهروز دل افکار بازیگری است که در سریال بازپرس نقش مرتضی را بازی می کند. او جوانی است که به تحریک نامزدش ندا (نیلوفر پارسا) قصد مهاجرت و زندگی در خارج از کشور را دارد تا به آرزوهایش برسد. مادر و خواهرش در خانه کار می کنند تا بتوانند زندگی را اداره کنند و پدرش هم مرد فقیری است. حالا  مرتضی به خانواده پشت پا می زند تا بتواند خوشبخت شود. خانواده او مخالف مهاجرتش هستند. سریال بازپرس ماجرای چند پرونده قضایی است که نشان می دهد چطور افراد فاسد و رانتخوار زندگی مردم را نابود کرده اند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.