2024/07/03
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
سریال زخم کاری 3 چند قسمت است خلاصه داستان و بازیگران

سریال زخم کاری 3 چند قسمت است خلاصه داستان و بازیگران

همه چیز درباره سریال زخم کاری 3 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال زخم کاری 3 با ورود جواد عزتی در نقش مالک و آغاز انتقام هایش فصلی جذاب به وجود آورده است. 
سریال زخم کاری 3 ادامه داستان مالک مرد جوانی است که از پادویی برای خاندان ریزآبادی ها شروع کرد و حالا صاحب مال بسیار زیاد شده است. 


خلاصه ای از سریال  زخم کاری یک


در زخم کاری یک دیدیم که چطور مالک با هدایت همسر طعم کارش که سمیرا که زمانی زن صیغه ای ریزآبادی بزرگ بوده است باعث به خون کشیده شدن خانواده ریزآبادی شد و شوهرش مالک اموال ریزآبادی ها را تصاحب کرد. سمیرا فرمان قتل ریزآبادی بزرگ را صادر کرد و مالک نیز آن را اجرا کرد و سپس همه اموال کمپانی ریزآبادی را بالا کشید. مالک که روزگاری عاشق منصوره دختر ریزآبادی بزرگ بود و توسط حاج عمو از هم جدا شده بودند، دوباره برگشت و مالک با استفاده از احساسات این دختر اموال خانوادگی او را بالا کشید . سمیرا مالک را با چاقو زد و همه تصور می کردند مالک مرده است تا اینکه او زنده پیدا می شود. 


خلاصه فصل دوم سریال  زخم کاری 


در فصل دوم سریال زخم کاری دیدیم که سمیرا (رعنا آزادی ور) که تصور می کند شوهرش مالک مرده است به سراغ طلوعی می رود مرد پشت برده ای که حالا در فکر تصاحب اموال ریزآبادی ها و مالک مالکی است. طمع کاری سمیرا و ارتباطش با طلوعی باعث می شود پسرش میثم را از دست بدهد و میثم به دست پسر مردی به نام شفاعت که پیشکار طلوعی است به قتل می رسد. سمیرا که پیشتر دخترش را هم در تصادف از دست داده است تصمیم می گیرد از طلوعی که دستور قتل پسرش را صادر کرده است انتقام بگیرد اما در سکانس آخر می بینیم که با بازگشت مالک بر سر مزار میثم همه نقشه های سمیرا نقش برآب می شود.

سریال زخم کاری 3 


خلاصه داستان سریال زخم کاری 3


در فصل سوم زخم کاری ماجرای انتقام را پی میگیریم . این فصل که نامش زخم کاری 3 – انتقام است. قصه مالک را روایت می کند که با همدستی فریبا (الناز ملک) همسر شفاعت پیشکار طلوعی تصمیم می گیرد از کسانی که زندگی او را نابود کردند انتقام بگیرد. 


بازیگران سریال زخم کاری 3


رعنا آزادی ور
جواد عزتی
کامبیز دیرباز
الناز ملک
مهرآوه شریفی نیا
پانته آ قدیریان
سهند جاهد و چند بازیگر دیگر از جمله بازیگران این فصل هستند.


سریال زخم کاری 3 چند قسمت است


سریال زخم کاری 3 هنوز معلوم نیست در چند قسمت آماده شده است. اطلاع رسانی هم در اینباره نشده است. اما با توجه به فصل های قبلی این سریال به نظر می رسد این فصل هم در 13 تا 15 قسمت منتشر شود.


زمان پخش سریال زخم کاری 3


سریال زخم کاری 3 از 25 خرداد ماه ساعت 8 صبح در فیلیمو بارگذاری شده و منتشر می شود. 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.