2024/07/03
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
جوکر 2 چند قسمت است و شرکت کنندگان آن چه کسانی هستند

جوکر 2 چند قسمت است و شرکت کنندگان آن چه کسانی هستند

همه چیز درباره جوکر 2 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال جوکر 2 با اجرای احسان علیخانی و کمدین ها و بازیگران مطرح از فیلیمو پخش می شود. 


سریال جوکر 2 قرار است با دکوری متفاوت از جوکر 1 منتشر شود و به نظر می رسد قوانینی که برای این سریال از سوی احسان علیخانی گذاشته شده بسیار متفاوت است. 

اکنون پس از گذشت دو سال از پایان «جوکر»، احسان علیخانی با فصل دوم این مسابقه در راه بازگشت به نمایش خانگی است. با توجه به توضیحاتی که درباره فصل دوم منتشر شده، احسان علیخانی در «جوکر 2» به عنوان مجری و گرداننده نیز حضور دارد. علیخانی از همان ابتدا و در فصل اول تصمیم داشت که مسابقه را اجرا کند، اما این اجازه به او داده نشد. احسان علیخانی دی‌ماه 1400 این موضوع را مطرح کرد و گفت با وجود تصمیم خود و موافقت گروه سازنده، این اتفاق رخ نداد و با یک توضیح کوتاه گفت اجازه اجرای او صادر نشد. حالا در فصل دوم، احسان علیخانی تصمیم قبلی برای اجرای برنامه را عملی کرده و جلوی دوربین آمده است. این مجری و برنامه‌ساز پیشتر در «عصر جدید» به واسطه شوخی‌های خود با شرکت‌کنندگان و داوران، وجهه بامزه و طناز شخصیت خود را نشان داده بود، اکنون باید دید علیخانی چطور از موقعیت «جوکر» استفاده کرده است.

«جوکر 2» موفقیت فصل پیشین را با خود به همراه دارد و از حضور علیخانی به عنوان چهره‌ای پرطرفدار و موفق بهره برده است، بنابراین جایگاه مسابقه اکنون نسبت به فصل اول متفاوت است. «جوکر 2» یک چالش مهم نیز پیش رو دارد، پیش از این در فصل اول بسیاری از کمدین‌ها به مسابقه آمدند حالا باید دید سازندگان «جوکر 2» سراغ کدام چهره‌ها رفته‌اند. دیروز از بهرنگ علوی و نصرالله رادش  به عنوان اولین شرکت‌کنندگان این مسابقه رونمایی شد. آیا «جوکر 2؛ طبقه بیست و یک» تجربه موفقیت‌آمیز دیگری را برای احسان علیخانی به ارمغان می‌آورد یا خیر. فعلا که انتظارات از علیخانی و گروه او بالاست.


جوکر 2 ؛طبقه 21


گفته می شود نام جدید جوکر ، جوکر 2 طبقه 21 است . همه سریال‌ها در فصل جدید فقط به شماره اکتفا نمی‌کنند و یک زیرعنوان برای خودشان دارند. مثل زخم کاری؛ بازگشت و… چرا جوکر نداشته باشد؟ جوکر ۲؛ طبقه بیست و یک، عنوان این فصل جوکر است که با تماشای قسمت اول، متوجه وجه تسمیه و علت این نامگذاری می‌شوید. فقط کافی است چند روز دیگر صبر کنید… چند روز.


سریال جوکر 2 چه روزی پخش می شود


سریال جوکر 2 هر چهارشنبه از فیلیمو پخش می شود . این سریال قرار است هر صبح چهارشنبه پخش شود. 


عوامل و سازندگان برنامه جوکر ۲


فهرست عوامل مسابقه جوکر ۲ به زودی اعلام می‌شود. احسان علیخانی همراه با حامد میرفتاحی کارگردانی این سری از جوکر را به عهده دارد. 

جوکر 2 چند قسمت است 

هنوز از تعداد قسمت های جوکر 2 صحبتی نشده است. و معلوم نیست چند قسمت است. اما به نظر می رسد جوکر 2 در چند فصل تهیه شده و هر فصل چندین قسمت داشته باشد. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.