2024/07/03
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
راحیل در سریال رخنه کیست

راحیل در سریال رخنه کیست

بیوگرافی کامل آنیتا قجری بازیگر نقش راحیل در سریال رخنه

جامعه پویا -آنیتا قجری بازیگر نقش راحیل در سریال رخنه است که با توجه به نقش تاثیرگذارش توانسته حسابی خود را به جامعه هنری معرفی کند. 
آنیتا قجری (نرسسیان) بازیگر اقلیت مذهبی است که پیش تر در سریال گاندو نقش آفرینی کرده بود و حالا با نقش راحیل در سریال رخنه حاضر شده است. 


زندگی خصوصی آنیتا قجری 


آنیتا قجری متولد سال 66 است. او بازیگر حرفه ای تئاتر است و از بازیگری را هم از تئاتر شروع کرده است. آنیتا قجری در چند فیلم هم نقش آفرینی کرده است اما نقش آفرینی او در سریال گاندو و حالا رخنه توانسته او را بین مردم معرفی کند. او چند سال قبل مادرش را از دست داده است و نوشته هایش نشان می دهد روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. 


زندگی حرفه ای آنیتا قجری


آنیتا قجری در دانشگاه بازیگری خوانده است او از 18 سالگی بازیگری تئاتر را آغاز کرده است و تئاترهای زیادی هم بازی کرده است. او علاوه بر بازیگری در سینما در حرفه های برنامه ریز، دستیار کارگردان، مدیر اجرایی ، طراح لباس و اجرای لباس و ... کار کرده است. 


راحیل در سریال رخنه


آنیتا قجری در سریال رخنه نقش راحیل را بازی کرده است. او یک جاسوس است که با رخنه عاشقانه به قلب دو مرد سعی دارد اصرار نظامی و دفاعی ایران را به خارج از کشور منتقل کند. 
این دومین بار است که این بازیگر نقش جاسوس را بازی می کند  و پیش تر در سریال گاندو نقش جاسوس را بازی کرده است. 


فیلم شناسی آنیتا قجری 


نمایش مسخ
نمایش ساتوری
نمایشنامه خوانی زن خوب ایالت سچوان 
نمایش هفت سنگ دانته
نمایشنامه خوانی دیوان تئاترال
اجراخوانی کله پوک ها
نمایش اضافه حقوق
سریال گاندو
سریال رخنه
فیلم گره
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.