2024/07/03
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
پیمان در سریال تمام رخ کیست

پیمان در سریال تمام رخ کیست

بیوگرافی کامل بهزاد خداویسی بازیگرنقش پیمان در سریال تمام رخ

جامعه پویا -بهزاد خداویسی بازیگر ایرانی در سریال تمام رخ نقش پیمان را بازی کرده است. 
جالب است بدانید بهزاد خداویسی بازیگر کهنه کار و گزیده کاری است و حضور او بعد از سالها در سریال تمام رخ برای اهالی هنر شگفت انگیز بوده است. 


زندگی خصوصی بهزاد خداویسی


 بهزاد خداویسی در ۱۲ فروردین ۱۳۴۴ در تهران متولد شد. خداویسی پس از گذراندن دوره‌های بازیگری و کارگردانی در مقطع لیسانس در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران موفق شد مدرک فوق لیسانس خود را هم دریافت کند. خداویسی علاوه بر بازیگری، به کار چهره پردازی هم مشغول بوده‌است. وی بیشتر از ۲۸ نمایشنامه، فیلم سینمایی و فیلم تلویزیونی را چهره پردازی کرده‌است. خداویسی از سن ۹ سالگی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد حرفه بازیگری شد و نخستین تجربه بازیگری خود را با حضور در فیلم مستند جست و جو رقم زد. این فیلم ساخته برادرش، بهرام خداویسی بود. او با «تحفه‌ها» در سال ۶۶ برای اولین بار به سینمای ایران آمد، با بازی در نقش معلم فیلم «خمره» ساخته ابراهیم فروزش در سال ۷۰ مطرح شد و در سال‌های بعد در فیلم‌هایی چون ضیافت، «بانی چاو» و «غریبانه» هم ظاهر شد. با این وجود عمده درخشش او در سریال‌های پربیننده دهه هفتاد بود. 


بازی در نقش اوصیا دستیار کارآگاه اصفهانی سریال «سرنخ» ساخته کیومرث پوراحمد و مجید دانشجوی اصفهانی هنر در خانه دانشجویی سریال «روزگار جوانی» بیش از پیش چهره او را در ذهن بینندگان ثبت کرد. علاوه بر این، کتاب شعر در کوچه پس کوچه‌های ونیز را توسط انتشارات ادبی به چاپ رساند. او بعدها به تلویزیون راه یافت و با بازی در سریال‌هایی همچون سرنخ و روزگار جوانی به بازیگری محبوب در تلویزیون بدل شد به طوری که منتقدان او را عموماً بازیگری می‌دانند که در تلویزیون موفق‌تر بوده‌است.
بهزاد خداویسی دو فرزند دارد یک دختر و یک پسر که هر دو دندانپزشک هستند آنها در فرانسه زندگی می کنند و از همسر اول بهزاد خداویسی هستند. 
بهزاد خداویسی سالها در فرانسه زندگی کرد و تسلط نسبی به این زبان دارد. او حالا متاهل  است و چند سالی است که ازدواج کرده است.


پیمان در سریال تمام رخ


بهزاد خداویسی در سریال تمام رخ نقش پیمان را بازی می کند. او دانشمندی است که اسیر وسوسه شده و در دام سرویس های جاسوسی غربی می افتد و ....


فیلم شناسی بهزاد خداویسی

در جستجوی قهرمان (۱۳۶۷)
خمره (۱۳۷۰)
مجسمه (۱۳۷۱)
پرواز در پرواز (۱۳۷۱)
من زمین را دوست دارم (۱۳۷۲)
دره هزار فانوس (۱۳۷۲)
عصیان (۱۳۷۳)
ضیافت (۱۳۷۴)
بانی چاو (۱۳۷۴)
قاصدک (۱۳۷۵)
غریبانه (۱۳۷۶)
یاد سبز لک‌لک‌ها (به نمایش درنیامده، ۱۳۷۶)
محبوبه (۱۳۷۷)
ایران سرای من است (۱۳۷۷)
آشوبگران (۱۳۷۷)
پایان راه (۱۳۸۵)
ساکن خانه چوبی (۱۳۹۱)
دختران زمستان (۱۳۹۷)
فصل ماهی سفید (۱۳۹۸)
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.