2024/07/03
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
جزئیات جدید از فصل دوم دوم  جنگل آسفالت و بازیگران جدید

جزئیات جدید از فصل دوم دوم جنگل آسفالت و بازیگران جدید

همه چیز درباره فصل دوم سریال جنگل آسفالت را اینجا بخوانید

جامعه پویا -پایان ناگهانی سریال جنگل آسفالت و حل نشدن گره های قصه گمانه زنی درباره فصل دوم آن را ایجاد کرده است. 
آنطور که یکی از عوامل فیلم گفته است البته فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد. 


بازیگران فصل دوم جنگل آسفالت


آنطور که تهیه کننده سریال جنگل آسفالت گفته است فصل دوم این سریال در مرحله پیش تولیداست. بازیگران اصلی آن چون نوید محمدزاده، فرشته حسینی، امیر جعفری، دیبا زاهدی، علیرضا جعفری در سریال حضور دارند اما بازیگران دیگر آن تغییر خواهند کرد. 


فصل دوم جنگل آسفالت چند قسمت است


از آنجایی که فصل دوم جنگل آسفالت در مرحله پیش تولید است بنابراین هنوز معلوم نیست فصل دوم آن چند قسمت است اما آنطور که گفته شده این سریال در پاییز دوباره منتشر می شود .پلتفرمی که این سریال را منتشر می کند نماوا است. 
اسماعیل عفیفه تهیه کننده این سریال گفته است : سریال «جنگل آسفالت» به گونه‌ای تمام شد که مشخص است این پایان برای فصل اول است؛ در واقع ما یک گره اصلی در قصه داشتیم و در طی قسمت ۱۲ این گره بسط و گسترش یافت و در انتها گشوده شد. همزمان پرسش‌های دیگری در ذهن مخاطب ایجاد شد که طبیعتاً باید در فصل دوم به آنها پاسخ داده شود.

وی درباره فیلمنامه اولیه سریال عنوان کرد: ما در ۲۵ قسمت فیلمنامه را نوشتیم که پایان قسمت ۱۲ به مثابه پایان فصل اول سریال بود. بنابراین فیلمبرداری سریال را هم بر اساس ۱۲ قسمت اول برنامه ریزی کردیم. ۲ دلیل عمده برای این کار داشتیم؛ نخست اینکه بازیگران بتوانند ارتباط بهتری با قصه برقرار کنند و دلیل دوم هم این بود که بتوانیم بازخوردهای فصل اول را بگیریم و در ویرایش نهایی فیلمنامه فصل دوم اعمال کنیم که همین اتفاق افتاد.

عفیفه اضافه کرد: فصل دوم فیلمنامه با توجه به واکنش مخاطب‌های فصل اول ویرایش شده و ما بعد از وقفه کوتاهی که داشتیم از دهم تیر ماه فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.