2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
بیوگرافی کامل سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی

بیوگرافی کامل سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی

بیوگرافی کامل سعید شریف بازیگر نقش هلال در سریال عشق کوفی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سعید شریف بازیگر جوان کشورمان است که در سریال عشق کوفی نقش هلال را بازی کرده است. 
هرچند این سریال اولین اثر سعید شریف نیست اما اولین اثری است که او در آن نقش اول مرد را بازی می کند. 
سعید شریف متولد سال 60 است. او تا کنون در چند سریال که در تلویزیون و نماش خانگی بوده نقش آفرینی کرده است اما سریال عشق کوفی اولین سریالی است که در آن نقش اصلی را بازی می کند. 


سعید شریف در سریال یاغی نقش دایی ابرا را بازی می کرد. 
از سعید شریف و زندگی خصوصی اش اطلاعات زیادی در دست نیست. آنچه در صفحه مجازی سعید شریف منتشر شده خلاصه از کارهایی است که انجام داده ، اما فقط می دانیم سعید شریف ازدواج کرده و در آخرین پستش تولد همسرش را تبریک گفته است. 

سعید شریف


هلال در سریال عشق کوفی


این سریال  قرار است روایتگر یک عشق در کوفه سال 61 هجری قمری باشد و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا(ع) ادامه پیدا کند.
سعید شریف نقش اول مرد در سریال عشق کوفی را بازی می کند. او مردی قدرتمند و کاریزماتیک است که عاشق یک زن می شود. نقش اول زن در این سریال را شبنم قربانی بازی می کند. شبنم قربانی را با سریال لحظه گرگ و میش در نقش عروس خانواده و سریال ملکه گدایان در نقش دختر معتاد می شناسیم. این سومین بازی با نقش برجسته برای شبنم قربانی است. 
از دیگر بازیگران سریال عشق کوفی ، لعیا زنگنه، حسین سلیمانی و نادر سلیمانی هستند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.