2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
بیوگرافی کامل سعید هاشمی بازیگر نقش برادر آقای نعمتیان در سریال شمعدونی

بیوگرافی کامل سعید هاشمی بازیگر نقش برادر آقای نعمتیان در سریال شمعدونی

سعید هاشمی بازیگر بسیار جوان کشورمان که در سریال شمعدونی نقش برادر آقای نعمتیان را بازی می کند، در ابتدا هنرپیشه تئاتر بوده است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

جامعه پویاسعید هاشمی بازیگر بسیار جوان کشورمان ،که در سریال پرمخاطب شمعدانی خوش درخشید بازیگری را از تئاتر شروع کرد.

سعید هاشمی در رشته تئاتر تحصیل کرده و نقش برادر نعمتیان در سریال شمعدانی را بازی می کرد.

او یکی از پدیده های بازیگری طنز است که سروش صحبت او را کشف کرده است. سعید هاشمی می گوید دانشجوی رشته تئاتر بوده که فهمیده صحت دارد برای یک نقش تست می گیرد. خودش را رسانده و تست داده. خودش گفته که صحت به خاطر کارهای او سر صحنه از خنده غش می کرده.

بازیگر نقش برادر نعمتیان در شمعدونی از خاطره‌های جالب خود در مجموعه «شمعدونی» می گوید: قشنگ‌ترین خاطره برای من و عوامل «شمعدونی» این بود که یک روز آنقدر درگیر کاراکتری که در آن ایفای نقش می‌کنم شده بودم که کاملا شبیه به آن شده بودم و همه می‌گفتند که تو هنوز در نقشت مانده‌ای.

 

سعید هاشمی بازیگر نقش برادر آقای نعمتیان

او سپس به کاراکتر خود در «شمعدونی» اشاره می کند : من نقش برادری را دارم که شوخ و شنگ است و کمی شیرین می‌زند و امیدهایی که به هوشنگ می‌دهد (بپر... بپر...) این نقش را خاص کرده است.

سعید هاشمی به دلیل چهره ای که دارد در سریالهای طنز بسیار طرفدار پیدا کرده است. شمعدانی اولین کار جدی او بوده است و علاقه اش به کار کردن با سروش صحبت باعث شده تا تلاش زیادی برای رسیدن به یک بازیگر درجه بکند.

 

 

بازیگر نقش برادر اقای نعمتیان در سریال شمعدونی

هاشمی می گوید: خیلی سعی کردم خودم را در اختیار آقای سروش صحت (کارگردان) بگذارم و «شمعدونی» برایم مثل یک دانشگاه بود که خیلی چیزها از آن یاد گرفتم.

برای من توضیحاتی از قبل درباره این شخصیت داده شده بود اما بیشتر باید خودم این کاراکتر را می‌فهمیدم و آن را ایفا می‌کردم. بعضی از سکانس‌ها که من آن را ایفا کردم به حدی خنده‌دار بود که آقای صحت حتی نمی‌توانست جلوی خنده‌اش را بگیرد و کات می‌داد. این مجموعه فضای شاد و عوامل حرفه‌ای داشت و از این بابت خیلی خوشحالم.

 

سعید هاشمی که پیش از این دانشجوی تئاتر بوده است، در یک تله‌فیلم و یک نمایش به کارگردانی حمید پورآذری با عنوان «خانه‌ای روی آب» بازی کرده است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.