2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال جلال 2  ، خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال جلال 2 ، خلاصه داستان و بازیگران

سریال جلال2 ساخته صدا و سیمای تبریز است که به مبارزات مردم تبریز در پیش از انقلاب توجه دارد. ساعت پخش و تکرار و خلاصه داستان و همچنین بازیگران را اینجا ببینید

جامعه پویا -سریال  جلال 2 جایگزین روزهای ابدی شد و بازیگران پیشکسوتی بازیگری در ان را برعهده دارند. این سریال تاریخی در تبریز ساخته شده است. 
 
در سریال جلال ، هنرمندان پیش کسوتی جون مهران رجبی بازی می کنند و این سریال تاریخی به مبارزات مردم تبریز می پردازد. 

عمار تفتی در جلال2


ساعت پخش سریال جلال 2

 

سریال  جلال 2 هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود و دوباره تکرار می‌شود.

 


ساعت تکرار سریال جلال 2

 

سریال جلال 2 همچنین در ساعات ۱:۳۰، ۹:۴۵ و  ۱۵ روز بعد  تکرار و بازپخش آن به نمایش گذاشته می شود.

 

سریال جلال 2
داستان سریال جلال 2 


سریال جلال مجموعه تلویزیونی تاریخی و فاخر درباره مبارزات مردم تبریز است که به کارگردانی حسن نجفی تهیه کنندگی مهدی کریمی محصول امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز آذربایجان شرقی که از شبکه یک سیما در ایام دهه فجر پخش می شود. این مجموعه درامی اجتماعی از رخداد‌های اجتماعی و مبارزات مردم در روز‌های اول انقلاب است که در سال‌های منتهی به ۲۹ بهمن ۵۶ است.

 


بازیگران سریال جلال 2


کارگردان این سریال حسن نجفی است و فصل دو این سریال به شخصیت‌ها و مفاخر شاخص استان از جمله شهدای محراب آیت الله شهید قاضی و آیت الله شهید مدنی و شهید علی تجلایی پرداخت ویژه داشته است.
عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخار زاده، ناصر هاشمی، مهران رجبی، رضا آبپاک، فاطمه شکری، سنا پورسعیدی، حامد منافی، کامیار شکیبایی، جواد قامتی، وحیده نویدی، شهرام خزرایی، زیبا فرج اللهی، عباس سرودی و بازیگرانی از خطه آذربایجان در این سریال به ایفای نقش پرداختند.
سریال جلال در دو فصل ساخته شده است که فصل یک آن نیز در 15 قسمت مدتی قبل پخش شد. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.