2024/09/15
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور
پیشنهادات ما
بیوگرافی محمد امیری بازیگر نقش رسول در سریال طوبی

بیوگرافی محمد امیری بازیگر نقش رسول در سریال طوبی

همه چیز درباره رسول در سریال طوبی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -محمد امیری بازیگر جوانی است که در سریال طوبی نقش رسول را بازی کرده است. 
محمد امیری هرچند از بازیگران کهنه کار در حوزه تئاتر است اما حضور پررنگش در سریال طوبی در تلویزیون او را حالا به یک ستاره تلویزیون هم تبدیل کرده است. 
محمد امیری آتشگاه کارگردان تئاتر نیز هست و عمده فعالیت او در تئاتر بوده است . او یک دهه هفتادی است که توانسته در حوزه بازیگری و کارگردانی کارهای ماندگاری را در تئاتر اجرا کند. 


حضور در سریال بوم و بانو


محمد امیری اولین بار در تلویزیون در سریال تاریخی بوم و بانو بازی کرد هرچند نقش یک نداشت اما بازی در نقش یک لات قدیم توانست او را مورد تحسین منتقدان قرار دهد. 
او پس از این سریال دیگر در تلویزیون حضور نداشت تا اینکه در سریال تاریخی طوبی نقش آفرینی کرد. 


رسول در سریال طوبی


محمد امیری در سریال طوبی نقش رسول را بازی می کند او جوانی عاشق پیشه و پسر یک تاجر بزرگ فرش است که عاش دختر یک قناد به نام طوبی شده است. عشق طوبی و رسول عشقی یک طرفه است و طوبی نسبت به رسول بی تفاوت است. او می خواهد وارد دانشکده پزشکی شود و کارهایی که پدر و پسرعمه رسول می کنند زندگی طوبی را تحت تاثیر قرار می دهد و...


زندگی خصوصی محمد امیری


از زندگی خصوصی محمد امیری اطلاعاتی در دست نیست او در فضای مجازی بسیار کم کار است و به نظر می رسد از جمله بازیگرانی است که دوست ندارد بجز کارهایش اطلاعاتی به عموم بدهد. 


فیلم شناسی محمد امیری


محمد امیری در فیلم چرک نقش اصلی را بازی کرده است. او بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت دارد و تئاتر داستان عامه پسند را کارگردانی کرده است.محمد امیری طراح صحنه و لباس نیز هست. 

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.