2024/09/15
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور
پیشنهادات ما
خلاصه داستان و بازیگران سریال غربت

خلاصه داستان و بازیگران سریال غربت

همه چیز درباره سریال غربت را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال  غربت سریالی در ژانر درام است که پلتفرم نماوا آن را منتشر کرده است. 


خلاصه داستان سریال غربت


 تیم تهیه و کارگردانی این سریال پیش از این ساخت سریال «ممنوعه» را در شبکه خانگی برعهده داشتند و «غربت» محصول جدید این تیم تولید است که برای اولین بار در نمایش خانگی قصه ای با محوریت زنان ساخته و پرداخته شده است. «غربت» یک درام اجتماعی با فضایی ملتهب است که روابط بین شخصیت ها قصه اصلی آن را شکل می دهد. در خلاصه این داستان آمده است: تعدادی از زنان یک کارتل مواد مخدر تصمیم به فرار و مهاجرت می‌گیرند و در این مسیر برای  فرار از جبر صاحب کارشان می‌بایست از سد او گذر کنند ... .

سریال غربت به نویسندگی و کارگردانی امیرپورکیان و تهیه کنندگی صادق یاری، مجری طرح و تهیه کننده اجرایی مهدی یاری و مشاور پروژه محسن رضایی تولید شده است.


بازیگران سریال غربت


در این سریال آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی نیا، بهاره کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانهبا هنرمندی سوسن پرور، مهدی میامی، لادن ژافه وند، حسین مسافر آستانه و فرید قبادی به ایفای نقش می پردازند. 


سریال غربت چند قسمت است


تبلغات در سریال غربت بسیار کم بود و هنوز پلتفرم نماوا درباره اینکه سریال غربت چند قسمت است اطلاع رسانی نکرده است. این سریال هر جمعه منتشر می شود. 

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.