2024/09/15
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور
پیشنهادات ما
بیوگرافی بازیگر طوبی در سریال طوبی

بیوگرافی بازیگر طوبی در سریال طوبی

بیوگرافی کامل شبنم قربانی بازیگر نقش طوبی در سریال طوبی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شبنم قربانی که در سریال طوبی نقش طوبی را بازی کرده است بازیگری است که به رقم عمر کوتاه بازیگری اش بسیار خوش درخشیده است. 
شبنم قربانی متولد سال 68 است او سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را از جشنواره فجر دریافت کرد.  
او بازیگری را با تئاتر شروع کرد واولین کار تصویری او بازی در سریال لحظه گرگ و میش ساخته همایون اسعدیان است. 

بازی در سریال لحظه گرگ و میش

 
شبنم قربانی نقش مقابل حسام محمودی را داشت. حسام محمودی در نقش هادی و شبنم قربانی در نقش طناز همسر هادی نقش آفرینی کردند. 
او مهندس جوانی بود که بعد از جانباز شدن هادی با او آشنا شد و آنها با هم ازدواج کردند. 
شبنم قربانی هرچند نقش پررنگی در سریال لحظه گرگ و میش نداشت اما توانست به خوبی از ایفای این نقش برآید و حتی 40 سالگی خودش را بازی کرد. 

 

 

بازی در ملکه گدایان 

 

همانطور که گفته شد شبنم قربانی بازیگری را از تنائر شروع کرد و بعد وارد تلویزیون شد. بعد از تجربه موفق بازی در سریال لحظه گرگ و میش و دیده شدن شبنم قربانی او به پروژه ملکه گدایان پیوست. ملکه گدایان سریالی است پرستاره که در نمایش خانگی ارائه شد. 
در این سریال ، رویا نونهالی، الهام کردا، باران کوثری، شبنم قربانی، آرمان درویش، عرفان ناصری و ... نقش آفرینی کرده اند. او دراین سریال نقش سارا یکی از چند نقش اصلی سریال است. پیش بینی شده سریال ملکه گدایان سریال بسیار پرفروشی شود و با توجه به ساختار داستانی و مهیجی که دارد مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. 


از میام بازیگرانی که در ملکه گدایان حضور دارند  شبنم قربانی با باران کوثری دوستی بیشتری دارد. این دوستی به مدتها قبل از پروژه ملکه گدایان باز می گردد و رابطه آنها بسیار نزدیک است. 
از دیگر کارهای شبنم قربانی بازی در فیلم فیلم کویر امروز ساخته « حامی رمضان » به تهیه کنندگی یک شرکت فیلم سازی فلاندی ساخته شده است ، شبنم قربانی و شهاب حسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند. 
این فیلم داستان یک خانواده که برای گرفتن اقامت به کشور فنلاند پناهده شده اند را روایت می کند ، گفته می شود داستان فیلم از تجربیات واقعی حامی رمضان نشئات می‌گیرد .

شبنم قربانی


شبنم قربانی طوبی در سریال طوبی 


سریال طوبی داستان زندگی عاشقانه زن مبارزی است که از جوانی درگیر عشقی آتشی شده و در بحبوهه انقلاب قرار می گیرد. شبنم قربانی نقش اصلی این سریال یعنی نقش طوبی را بازی می کند او که پدری قناد دارد تلاش دارد وارد دانشگاه شود ..... 

 
زندگی خصوصی شبنم قربانی


شبنم قربانی بعد از بازی در سریال ملکه گدایان با فیلمبردار این سریال ازدواج کرد. امین شکاری همسر شبنم قربانی از فیلم برداران با نفوذ و کاربلد سینمای ایرانی است. آنها دو فرزند دارند.


فیلم شناسی شبنم قربانی


 1398   کویر امروز        
۱۳۹۹    اولین برف        
۱۴۰۰    مرد بازنده    
۱۴۰۱    کت چرمی        
۱۴۰۲    تمساح خونی        
۱۴۰۲    مجنون        
۱۴۰۲    سال گربه    ترانه    
تلویزیون
سال    عنوان    نقش
۱۳۹۷    لحظه گرگ و میش     طناز
۱۴۰۲    عشق کوفی    نائله
نمایش خانگی
سال    عنوان    نقش
۱۴۰۰    ملکه گدایان    سارا محمودی
۱۴۰۱    آفتاب‌پرست    سحر 

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.