2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
سریال هشت پا چند قسمت است خلاصه داستان و بازیگران

سریال هشت پا چند قسمت است خلاصه داستان و بازیگران

همه چیز درباره سریال هشت پا را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال هشت پا که سریالی پلیسی و درام است از اول مهر ماه پخش می شود. 


خلاصه داستان سریال هشت پا


سریال هشت پا سرنوشت جوانی به نام سعید است که در اوج فقر قرار دارد و در میان بدبختی هایش رازی را در زندگی اش کشف می کند که سرنوتش را تغییر می دهد و به ثروتی افسانه ای می رسد.


بازیگران سریال هشت پا


سعید چنگیزیان بازیگر زخم کاری این بار در نقش یک کارگاه حرفه ای ظاهر می شود کارگاه ” کیانفر” در حین بررسی قتل مردی ثروتمند به متهم اصلی پرونده یعنی ” سعید ” می رسد و تلاش میکند این معمای پیچیده و راز آلود این جنایت را کشف کند.
سعید را “رضا اکبرپور” همان اسماعیل گیل دخت بازی کرده است. جوانکی که در اوج فقر به تازگی به حقیقتی درباره ثروت افسانه ای و باورنکردنی پدرش رسیده است.
در کنار این چهره ها حضور هنرمندان دهه مختلف در کنار هم از ویژگی های این سریال می باشد. هنرمندانی همچون دکتر محمد صادقی/ نادر سلیمانی فرد/ افسانه چهره آزاد/علی اسیوند/احمد نجفی/ رویا جاویدنیا/ ایرج نوذری/ محمد فیلی و… با تجارب طولانی و متفاوت در کنار جوانان محبوب و دوست داشتنی این روزها تجربه ای متفاوت برای بینندگان به همراه خواهد داشت. بازیگرانی چون سودابه بیضایی/ مینا وحید/ هلیا امامی/علیرضا مهران/  ایوب آقاخانی/کمند امیر سلیمانی/ علیرضا جلالی تبار/ سپند امیر سلیمانی/ حمید ابراهیمی/دلسا کریم زاده /محمدرضا اکبری/ محسن بهرامی/ نسرین نکیسا/ ابوالفضل جمشیدی/مسعود کشاورز/ سیامک راشدی/نیما نعمتی زاده و علیرضا خواجه نیا …


سریال هشت پا چند قسمت است

سریال  هشت پا را علی طالب آبادی در ۲۰ قسمت نوشته و محمدرضا شفیعی آن را تهیه کنندگی کرده است این سریال محصول مشترک مرکز سیما فیلم و معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا (ناجی هنر) بوده که توسط موسسه فرهنگی هنری وصف صبا تولید شده است.

عوامل اصلی «هشت پا» نیز عبارت است از: «محسن فلاحی» مدیر فیلمبرداری/ «وحید سلطانی» مدیر صدابرداری/ «سعید کنگاور نظری» مدیرتولید/ «ملیکا سهرابی زاده» طراح صحنه/ «سمیرا شجاعی» طراح لباس/ «مرتضی کهزادی» طراح گریم/ «امین شریفی» تدوین طراح صدا / «محمد حسین غضنفری» «فاطمه کرباسچی» تدوین / «حمیدرضا علیپور» دستیار کارگردان و برنامه ریز/ «سیامک راشدی» بازیگردان / «کسری نیک رفتار» عکاس/ «سروناز مظاهری» روابط عمومی.
 

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.