2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
ضیاء در سریال طوبی کیست

ضیاء در سریال طوبی کیست

بیوگرافی کامل محمدرضا هلال زاده بازیگر نقش ضیاء در سریال طوبی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -محمد رضا هلال زاده بازیگر نقش ضیاء در سریال طوبی ، جوانی است که در این سریال بسیار خوش درخشیده است. 
محمدرضا هلال زاده فقط بازیگر نیست بلکه او یکی از قهرمانان ورزش های رزمی نیز هست و کارگردانی تئاتر هم می کند. 


زندگی خصوصی محمدرضا هلال زاده 


محمد رضا هلال زاده بازیگر تئاتر و‌سینما زاده ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است، او‌ در سنین کودکی و نوجوانی در تئاترهای مدرسه‌ای و‌منطقه‌ای شرکت کرده و‌در کنار کارهای هنری علاقه زیادی به ورزش داشته است و در رشته‌های رزمی دارای قهرمانی متعددی است. او از سال ۸۹ به صورت حرفه ای وارد حرفه بازیگری شده است ، او دوره بازیگری خود را نزد مهتاب نصیر پور و محمدرحمانیان گذرانده است. از اینکه محمدرضا هلال زاده ازدواج کرده یا خیر اطلاعی در دست نیست او از خانواده اش اطلاعات زیادی منتشر نکرده است. 


زندگی حرفه ای محمدرضا هلال زاده


محمدرضا هلال زاده بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است و به درجه های بالایی از بازیگری در تئاتر رسیده است. نمایش خاک سفید از بهترین کارهای او بود که کارگردانی کرده است و تحسین بسیاری را برانگیخت.


ضیاء در سریال طوبی


محمدرضا هلال زاده در سریال طوبی نقش هلال را بازی کرده است. او یک نظامی عراقی است که عاشق دختری به نام پریزاد که ایرانی است می شود و مسیر زندگی او تغییر می کند و .....


فیلم شناسی محمدرضا هلال زاده 


او در حوزه تئاتر در آثاری چون «گردنبند خورشید»، «همه پسران من»، «خروس»، «آیینه های رو به رو»، «روزهای رادیو»، «زاپویی»، «شتک»، «بغل»، «مرگ کارگردان»، «شورش ذهن» ایفای نقش کرده است. بازی در آثار تصویری چون سریال‌های «موج اول»، «همه گیری»، «فرزند ایران»، «مهیار عیار»، «طوبی» و فیلم‌های کوتاه «رستاخیز»، «انبار»، «از پشت سر کارگردانی»، «پپرونی» از دیگر فعالیت‌های هلال زاده است.


 

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.