2024/09/15
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور
پیشنهادات ما
زویا در سریال غریبه کیست

زویا در سریال غریبه کیست

بیوگرافی کامل هلن نقی لو بازیگر نقش زویا در سریال غریبه را اینجا بخوانید

جامعه پویا -

هلن نقی لو بازیگری است که در سریال غریبه نقش زویا را بازی کرده است.

هلن نقی لو از بازیگران کم کار اما بسیار تاثیرگذار تلویزیون است که کارهای زیادی کرده است.

هلن نقی لو متولد دهه ۶۰ در تهران است و یک خواهر دارد .

زندگی حرفه ای هلن نقی لو

هلن نقی لو، بازیگری را از دهه ۹۰ با تئاتر آغاز کرد. او جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره love film festival اسپانیا را برای بازی در فیلم کوتاه پنهانی به کارگردانی سعید رضایی کسب کرده است. او با سریال بی نشان در نقش بهار وارد قاب تلویزیون شد و اینروزها در حال ایفای نقش در سریال غریبه می باشد.

نقی لو تا قبل از این در فیلم‌های کوتاه زیادی از قبیل یازده ضربه، سکوت، یک ناهار ساده و چند اثر دیگر بازی کرده. هلن نقی‌لو با بازی در سریال پر بازیگر بی نشان تمام تلاشش را کرده تا در قامت یک بازیگر حرفه‌ای ظاهر شود.


او فعالیت های هنری اش را در مسیر موفقیت ادامه داد و چند نمایش و فیلم کوتاه پنهانی و سریال پوست شیر نقش آفرینی کرد.

 

فعالیت در تلویزیون

هلن نقی‌لو در سریال بی نشان در نقش بهار منشی شرکت متین را ایفا کرده است. او همچنین در تئاتر «زیبا»، فیلم سینمایی «منفی یک» و فیلم‌ های کوتاه «لب مرز»، «پنهانی» و «۱۱ ضربه» نقش‌ آفرینی کرده است.

او همچنین در سریال های سریال سوران، پوست شیر، فیلم کوتاه پنهانی، هم بازی کرده است.

 

زویا در سریال غریبه

 

سریال غریبه درباره نخبه ای است که همسرش غرق شده او درگیر یک سرقت می شود و همزمان متوجه می شود همسرش زنده است. نقش این نخبه را حمید گودرزی بازی می کند. در این سریال پژمان بازغی نقش سینا پلیس جوانی که به دنبال پرونده امیرعلی است بازی کرده و زویا نیز خواهر سینا است.

این سریال هر شب از شبکه 3 پخش می شود.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.