2024/09/15
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور
پیشنهادات ما
تلما در سریال غریبه کیست

تلما در سریال غریبه کیست

بیوگرافی کامل گلنوش قهرمانی بازیگر نقش تلما در سریال غریبه را اینجا بخوانید

جامعه پویا -گلنوش قهرمانی بازیگر نقش تلما در سریال غریبه است که پیش از چند سریال در بخش نمایش خانگی از او دیده ایم.

گلنوش قهرمانی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد دهه هفتاد است و سابقه بازی در سریال های سوران و آمستردام را در کارنامه دارد او همچنین در فیلم های دختر ، جنایت بی دقت ، گلدن تایم و مسیح پسر مریم بازی کرده است.

خانواده گلنوش قهرمانی ۵ نفره است و او یک خواهر به نام هلنا و یک برادر دارد.

او از نوجوانی وارد دنیای تئاتر و بازیگری شد و بعد از بازی در چند نمایش جذاب و معروف مانند ادیپ شهریار،بین خودمان باشد،سمفونی درون بطری،از خط زرد فاصله بگیرید،پروانه الجزایری و… بازی کرده و بعد از آن توانست در فیلم دختر نقش کوتاهی داشته باشد و مدتی بعد با بازی در فیلم عنکبوت به شهرت رسید.

گلنوش قهرمانی

او در نمایش خانگی سریال آمستردام و تلویزیون سریال سوران فعالیت می کند و پر کار شده است. ناگفته نماند او گرچه آثار کمی بازی کرده اما با هنرمندان درجه یک و بزرگا سینما و تلوزیون تئاتر هم بازی شده و به گفته خودش بسیار از آنها درس گرفته است.

 

تلما در سریال غریبه

گلنوش قهرمانی در سریال غریبه نقش تلما را بازی کرده است او زنی جوان است که شوهر نخبه اش را رها کرده و شوهرش تصور می کند او در دریا غرق شده است اما بعد مشخص می شود احتمالا تلما زنده است.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.