2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
عاشقانه المیرا شریفی در روز عشاق

عاشقانه المیرا شریفی در روز عشاق

المیرا شریفی گوینده شبکه خبر در روز ولنتاین ماجرای خواستگاری همسرش را نوشت. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا - المیرا شریفی گوینده خبر شبکه خبر که محبوبیت زیادی دارد در روز ولنتاین ماجرای خواستگاری داوود عابدی دیگر اخبارگوی شبکه خبر ازدواج کرده است در توییتی ماجرای ازدواجش را شرح داد. 

المیرا شریفی از جمله گویندگانی است که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد و مورد نقدهای زیادی هم قرار می گیرد. او و داوود عابدی دو فرزند دارد. از اجراهای به یادگار مانده المیرا شریفی گریه هایش حین گفتن خبر حادثه منا و به شهادت رسیدن جمعی از حجاج ایرانی است و دیگر گویندگی او که در اذهان مانده است شب زلزله در تهران بود. داوود عابدی در شب زلزله گزارشی از محله غرب تهران برای شبکه خبر داد و المیرا شریفی در حین خبر از او خواست مراقب بچه هایشان باشند. 

ازدواج المیرا شریفی

 

المیرا شریفی به خاطر تسلطی که بر گویندگی دارد و صدای رسایش از جمله اخبارگویان محبوب صدا و سیماست. 

او در توییتی نوشته است: تماس گرفت که همکارم قصد ازدواج داره و خواسته با شما مطرح کنم. گفتم اما من اصلا قصد ازدواج ندارم. پرسید اگه خودم باشم چی؟ گفتم خوب شما باشید فرق می کنه! فرق کرد که الان دوتا بچه داریم :))

این توییت عاشقانه المیرا شریفی با واکنش های زیادی همراه بوده است و بسیاری به او این عشق را تبریک گفتند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.