2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی ناهید عساکره بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا

بیوگرافی ناهید عساکره بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا

ناهید عساکره بازیگر نقش راحیل در سریال ایلدا بازیگر جوانی است که با شرکت در برنامه عصرجدید وارد عرصه بازیگری شد.

جامعه پویا -ناهید عساکره بازیگر با استعداد و جوان ایرانی است که با شرکت در برنامه عصر جدید زندگی اش متحول شد. 


ناهید عساکره متولد آبادان و ساکن تهران است. او سال 98 در برنامه استعداد یابی عصرجدید شرکت کرد و تا مرحله 5 نیز بالا آمد. یکی از نمایش های موفق این بازیگر جوان که به صورت مونولوگ اجرا شد ماجرای زندگی دو خواهر بود که در جنگ ایران و عراق به دلیل حمله عراق به ایران همدیگر را گم کردند و سالها از سرنوشت هم خبر نداشتند. ناهید عساکره بعد از این اجرا گفت که آنچه اجرا کرده داستان زندگی واقعی مادر و خاله اش بوده است. این اجرا مورد توجه ویژه هیات داوران قرار گرفت و راه ناهید عساکره به صورت خاص تغییر کرد. 

 

ناهید عساکره


تسلط ناهید عساکره بر زبان عربی یکی از ویژگیهایی است که باعث شده او از سوی کارگردانهای سینمای دفاع مقدس مورد توجه قرار بگیرد. به همین دلیل هم در فیلم به قوت شام هم نقش کوتاهی را برعهده داشن. 

وی در خرمشهر زمانی که جنگ اتفاق افتاده به همراه مادرش به کرمان مهاجرت کرد و حالا هم در تهران زندگی می کند. 


اولین حضور تلویزیونی


ناهید عساکره بعد از حضور در برنامه عصرجدید با گروهی از شرکت کنندگان این برنامه ،توانست برنامه دیگری را روی انتن تلویزیون ببرد. او در برنامه بازیمون نقش شهرزاد را بازی می کرد. ناهید عساکره تمرکز زیادی روی کارش دارد او وارد حاشیه نمی‌شود و زندگی بسیار آرامی دارد بعد از موفقیت در عصر جدید و باز شدن راهش به دنیای هنر به طور کامل روی کارهایش تمرکز کرده‌است. او بعد از پخش اولین قسمت برنامه بازیمون در لایو اینستاگرام با مخاطبانش صحبت کرد و گفت:خیلی شرایط سخت بود و شیوع کرونا ما را به سختی زیادی انداخت اما همدل بودیم.احسان علیخانی هم یکی از کسانی بود که به او پیام داد و با چای خوردن او شوخی کرد.

 

 

ناهید عساکره بازیگر نقش راحیل
ناهید عساکره با فاطمه عبادی برنده نهایی عصرجدید رابطه دوستانه‌ای دارد. ناهید عساکره در لایو اینستاگرام گفت که خانواده‌اش ساکن آبادان است و او به خاطر کارش در تهران زندگی می کند. هرچند نقش‌هایی که ناهید عساکره بازی کرده غمگین است اما او خودش را فردی شاداب و بشاش می‌داند که سعی می‌کند دیگران را بخنداند.


بازی در سریال ایلدا در نقش راحیل


ناهید عساکره در سریال ایلدا نقش راحیل را بازی می کند. او در این سریال نقش دختری عرب را بازی می کند که ساکن یکی از روستاهای مرزی است. یکی از ماموران پلیس عاشق او می شود و این آغاز داستان زنی جوان است که حالا باید با عاشقی هم دست و پنجره نرم کند. 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.