2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ساعت پخش و تکرار و خلاصه داستان سریال خانه پرتقالی ها

ساعت پخش و تکرار و خلاصه داستان سریال خانه پرتقالی ها

سریال خانه پرتقالی‌ها سریالی در ژانر کمدی است. جزییات و ساعت پخش و تکرار و بازیگران سریال خانه پرتقالی ها را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال خانه پرتقالی ها  که در ژانر کمدی است از شبکه دو سیما ‍پخش می شود و دو روز در هفته پخش می شود. 


مجموعه تلویزیونی «خانه پرتقالی‌ها» به کارگردانی مشترک علیرضا شاه‌رستم و علیرضا تهرانی و تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری در حال حاضر در مرحله تصویربرداری قرار دارد و اولین قسمت آن بزودی در روزهای پنج شنبه و جمعه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

سریال خانه پرتقالی ها

خلاصه داستان سریال خانه پرتقالی ها


بر اساس خلاصه داستان منتشر شده از سریال خانه پرتقالی ها .داستان این سریال  ماجرای زندگی خانواده است که در یک خانه قدیمی سه طبقه، پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند. در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود. همچنین فولکسی قدیمی در گوشه حیاط خانه پارک شده که ماجراهای این خانواده را در هر قسمت روایت می‌کند.

 

بازیگران سریال خانه پرتقالی ها
 
بازیگران سریال خانه پرتقالی ها


رضا فیاضی، شهین تسلیمی، بهراد خرازی، فاطمه کریمی، علیرضا شاه‌رستم، شاهرخ خدایی، آیلار عباسی، مریم وحیدزاده، آوا گنجی، احسان استیری، مهنا سیدی، پرهام عبادی،  آرتین گلچین، ترانه کوهستانی، آیلین جاهد، ایلیا دهقان بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

سریال خانه پرتقالی ها چند قسمت است 

 

 سریال خانه پرتقالی ها در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه ای تهیه شده است که پنجشنبه و جمعه از شبکه ۲ سیما پخش می شود. 

 

سریال خانه پرتقالی ها چند قسمت است

ساعت پخش و تکرار سریال خانه پرتقالی ها


سریال خانه پرتقالی ها  در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود و در ساعت ۹:۱۰ و ۱۶:۱۰ دقیقه بازپخش می شود. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.