2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران سریال دبلیو

خلاصه داستان و بازیگران سریال دبلیو

سریال دبلیو سریالی کره ای است که جزئیات آن را می توانید اینجا بخوانید

جامعه پویا -یک مجموعه تلویزیونی ساخت کره جنوبی با بازی لی جونگ سوک و هان هیو جو (محصول سال ۲۰۱۶) است. 

 

سریال دابلیو چند قسمت است 

این مجموعه شامل ۱۶ قسمت است  و به صورت دوبله فارسی نیز موجود است. 

 

سریال دابلیو

خلاصه داستان سریال دبلیو


 سریال دبلیو درباره‌ی درگیری بین "دو جهان" است: دنیای واقعی و جهان موازی در داخل یک وبتون، که عنوان سریال تلویزیونی نیز از آن گرفته شده است.

این مجموعه حول محور وبتونی به نام "W"، نوشته اوه سونگ مو، می‌گردد که این وبتون مانند واقعیتی جداگانه خود به خود شکل می گیرد."W" به قدری در کره جنوبی مشهور می‌گردد که نسخه‌های چاپ شده آن به پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل می‌شود.
خط داستانی وبتون "W" از جوانی شخصیت اصلی داستان یعنی کانگ چول (لی جونگ سوک) که هم جوانی خوش قیافه و باهوش و هم تیرانداز ماهری است، آغاز می‌شود. او در کره جنوبی به دلیل پیروزی در مسابقات تیراندازی در طول بازیهای المپیک ۲۰۰۴ آتن مشهور می‌شود. اما زمانی که قاتلی ناشناس خانواده اش را قتل‌عام می‌کند، محبوبیتش از بین می‌رود و او به اشتباه متهم به این جنایت می‌شود. فرد شرور دیگری به نام هان چول هو (پارک وون سانگ) برای کسب محبوبیت سیاسی به این پرونده رسیدگی می‌کند و از دادگاه می‌خواهد که مجازات اعدام را برای کانگ چول تعیین کند. کانگ چول پس از تلاش های فراوان، از این جنایت تبرئه می‌شود. او که به خاطر از دست دادن خانواده اش افسرده شده است، تصمیم به خودکشی در رودخانه هان می‌گیرد، اما از این کار منصرف شده و تصمیم می‌گیرد تا قاتل اصلی را بیابد و بقیه زندگی اش را وقف مبارزه با جرم و جنایت بکند.
ده سال بعد، کانگ چول به یک مولتی میلیونر تبدیل می‌شود. او "پروژه W" را با هدف گرفتن عامل اصلی مرگ خانواده اش آغاز می‌کند. بخشی از این پروژه شرکت پخش تلویزیونی وی است که با نام "W" نامگذاری شده‌است، اول کلمه‌های "کی" و "چرا" (همچنین عنوان وبتون). یک شب، او یک تماس تلفنی مشکوک دریافت می‌کند و همان قاتل وی را در پشت بام پنت هاوس او به شدت زخمی می‌کند. بعد از آن وقتی دختر تصویرگر، اوه یون جو، (هان هیو-جو) به‌طور تصادفی وارد دنیای کمیک می‌شود، چیزهای عجیب و غریب‌تری اتفاق می‌افتد. داستان حول محور این سؤال می‌چرخد که آیا داستان زندگی کانگ چول می‌تواند پایان خوشی داشته باشد یا نه.

 

 

بازیگران سریال دبلیو


لی جونگ سوک در نقش کانگ چول
هان هیو جو در نقش اوه یون جو
هیون سئونگ مین در نقش نوجوانی یون جو
پارک مین هه در نقش کودکی یون جو
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.