2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ستاره حسینی بازیگر نقش رعنا در سریال پلاک 13

بیوگرافی کامل ستاره حسینی بازیگر نقش رعنا در سریال پلاک 13

بیوگرافی کامل ستاره حسینی بازیگر نقش رعنا در سریال پلاک 13 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -ستاره حسینی بازیگر ایرانی است که در سریال پلاک 13نقش رعنا را بازی می کند. 

ستاره حسینی متولد  16 آذر 1372 در تهران است او دارای تحصیلات  لیسانس رشته مهندسی صنایع است ستاره حسینی در سال 90 با حضور در نمایش ماه مهربون ناز نکن بازیگری را شروع کرد و بعد در چندین فیلم و نمایش  و سریال بازی کرد. 

ستاره حسینی بازیگر نقش رعنا در سریال پلاک 13


ستاره حسینی چطور بازیگر شد 


  سریال «تغییر وارونه یک رویا»  سکوی  1393 پرش ستاره حسینی بود او در این سریال بسیار خوش درخشید و همین هم باعث شد تا در دنیای بازیگری مورد توجه ویژه قرار بگیرد. بعد از بازی در سریال تغییر وارونه یک رویا ، او در سریال گسل بازی کرد و به شهرت زیادی رسید. او در نقش مرضیه اعتبار در این مجموعه حضور دارد. مرضیه دختر معاون وزیر که دانشجو پزشکی است و دختری باهوش و سخت گیر که قلبی مهربان دارد و البته جالب و بامزه و گاهی خشن است. همچنین وی از جمله بازیگران فیلم سینمایی وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی که در جشنواره فجر ۱۳۹۴ اکران شد.

ستاره حسینی به تازگی در سریال گیله وا که از شبکه سه تلویزیون در حال پخش است در نقش ماه بانو ایفای نقش می کند.

 


زندگی خصوصی ستاره حسینی


ستاره حسینی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. او بسیار ورزش می کند ، نقاشی می کند و کتاب می خواند و تلاش دارد در حرفه بازیگری بسیار پیشرفت کند. ستاره حسینی با شرکت در کلاس های بازیگری فریدون جیرانی  بازیگری را آموخت و سپس هنرپیشه شد. 
ستاره حسینی با خانواده اش رابطه خوبی دارد. هرچند صفحه مجازی او به زندگی خانوادگی اش چندان اشاره نکرده است و بیشتر به معرفی کارهایش پرداخته است اما عکس هایی که از پدرش منتشر کرده نشان از رابطه بسیار خوب او با خانواده اش دارد. 
ستاره حسینی در پلاک 13
ستاره حسینی در سریال طنز پلاک 13 نقش رعنا را بازی می کند دختری ساده و امروزی که نامزدی اش بهم خورده و هنوز هم به نامزد سابقش علاقه مند است. این اولین کار طنز ستاره حسینی است. 

 

ستاره حسینی در سریال پلاک 13
فیلم شناسی ستاره حسینی


۱۳۹۴    وارونگی    
۱۳۹۶    للوک            
۱۳۹۶    آرینا            
۱۳۹۷    شراره    

    
تلویزیونی


۱۳۹۳    تعبیر وارونهٔ یک رؤیا
 ۱۳۹۵    چرخ فلک    عزیزالله حمیدنژاد    
۱۳۹۵–۱۳۹۶    گسل    
۱۳۹٨    گیله وا  

 

         
آثار دیگر


۱۳۹۰    ماه مهربون ناز نکن
۱۳۹۱    گل    


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.