2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دلنوشته دردناک محمدرضا گلزار درباره روزهای سخت زندگی

دلنوشته دردناک محمدرضا گلزار درباره روزهای سخت زندگی

محمدرضا گلزار بازیگر معروف ایرانی از روزهای سخت زندگی اش گفته است اینجا را بخوانید

جامعه پویا -محمدرضا گلزار بازیگر و سلبریتی ایرانی که از ثروتمندترین مردان ایران است از روزهای سخت و ناچاری اش نوشته است. 

 


محمدرضا گلزار که با گروه موسیقی آرین بود که بعد بازی در چند فیلم به یک چهره تبدیل و از این گروه جدا شد. او به یک سلبریتی بین المللی تبدیل شد و چند فیلم هم بازی کرد. محمدرضا گلزار حالا یک باشگاه بدنسازی لاکچری دارد. او گرانترین بازیگر مرد ایران است و زندگی لاکچری اش زبانزد همه است. 
در حالیکه همه تصور می کنند او غرق در خوشی است حالا در متنی از ناچاری هایش و روزهای سخت در زندگی اش گفته است. او در متنی که در اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است :


ناچاری برای موفق‌تر شدنت و برای رسیدن به شرایط ایده‌آل و جایگاهی که دوست داری، کمی سخت بگیری به خودت و به آدم‌ها، ارتباطاتت را کمتر کنی، کمتر وقت بگذاری برای دلت، کمتر تفریح کنی، کمتر حرف بزنی و کمتر استراحت کنی. ناچاری برای رسیدن به چیزی که از همه بیشتر به آن نیاز داری، پا بگذاری روی خیلی چیزها و خیلی‌ها را از دست بدهی. ناچاری احساساتت را برای مدتی لااقل نادیده بگیری و با همه چیز منطقی و عقلانی برخورد کنی. ناچاری به طرز نگاه و واکنش آدم‌ها وقتی مشغله‌ و بی‌حوصلگی‌های تو آزارشان می‌دهد و تو را از خودشان دور و غریبه احساس می‌کنند، توجهی نکنی. ناچاری بی‌احساس و سرد باشی و از هرچیزی که تو را متوقف می‌کند فاصله بگیری و زمان و مشغله و اهدافت را اولویتت قرار بدهی.
ناچاری برای مدتی دوست نداشته‌باشی، نخواهی، اهمیت ندهی، دلتنگ نشوی، خسته نباشی و دلت نخواهد کسی برایت چای بریزد و بگوید می‌دانم چقدر تلاش می‌کنی و چقدر خسته‌ای، برایت چای ریخته‌ام، خستگی در کن و ادامه بده عزیز دلم.
ناچاری قوی باشی و بدون پشتوانه ادامه بدهی و دلت نخواهد به شانه‌های استوار کسی تکیه کنی.
ناچاری برای مدتی، انسان دیگری باشی، جور دیگری فکر کنی و در هوای دیگری نفس بکشی.

بیشتر ببینید : ببینید : زندگی لاکچری سگ محمدرضا گلزار
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.