2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
فرار مردی که یک زن را مورد آزار قرار داد از تبعیدگاه

فرار مردی که یک زن را مورد آزار قرار داد از تبعیدگاه

مرد محکوم به تبعید که زنی را مورد آزار قرار داده بود فرار کرد. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -همزمان با فرار پسر جوانی که به اتهام آزار یک زن به شلاق و تبعید محکوم شده بود قضات دستور بازداشت وی را صادر کردند.


به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل با شکایت زن 42 ساله‌ای به‌نام سحر که مدعی بود در پارکینگ یک مرکز تجاری مورد آزار و اذیت قرار گرفته آغاز شد. او در تشریح بیشتر ماجرا گفت: مدتی قبل آگهی استخدام یک مرکز تجاری حوالی اتوبان همت را دیدم. فردای آن روز برای پیگیری آگهی به آنجا رفتم که نگهبان مجموعه اجازه نداد وارد شوم در همان لحظه یکی از کارمندان مجموعه با نشان دادن کارتش به نگهبان، مرا همراه خودش به داخل پاساژ برد.

 


پس از آن به نشانی آگهی دهنده رفتم اما به توافق نرسیدیم. پس از آن همان مرد جوان به من پیشنهاد داد تا با ماشینش من را به خانه‌ام برساند اما وقتی به پارکینگ مجتمع رسیدیم او با تهدید چاقو من را به اتاقکی در پارکینگ برد و قصد داشت تا آزارم دهد که با فریادهای من مأموران حراست سر رسیدند.
به‌دنبال اظهارات شاکی، متهم بازداشت شد و پرونده پس از تکمیل به‌شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. او در ابتدای جلسه با رد اتهامش، ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: این زن خودش به من پیشنهاد برقراری ارتباط نامشروع داد اما وقتی نگهبانان سررسیدند شروع به داد و فریاد کرد و مرا متهم کرد.

 


با پایان اظهارات این متهم، قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده وی را به 99 ضربه شلاق و 2سال تبعید محکوم کردند.
متهم برای گذراندن دوره محکومیتش راهی منطقه‌ای بدآب و هوا شد اما مدتی بعد از تبعیدگاه گریخت. با افشای این ماجرا مشخص شد متهم به مکان نامعلومی گریخته است و خانواده‌اش نیز از وی خبری ندارند. با این حال قضات حکم بازداشت وی را صادر کردند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.