2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بازداشت راننده پراید به اتهام آزار و اذیت  2 دختر

بازداشت راننده پراید به اتهام آزار و اذیت 2 دختر

راننده پرایدی به اتهام آزار دو دختر بازداشت شد .جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا - راننده پرایدی که به اتهام آزار و اذیت دو دختر جوان دستگیر شده در تحقیقات مدعی شد آنها برای انتقامجویی از او شکایت کرده‌اند.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل دختر جوانی به اداره پلیس رفت و از راننده پرایدی شکایت کرد و گفت: از میهمانی شبانه برمی گشتم و در کنار بزرگراه به انتظار خودرو ایستاده بودم که راننده پرایدی مقابل پایم توقف کرد. به تصور اینکه مسافربر است سوار شدم اما راننده ناگهان تغییر مسیر داد و با کشاندن من به بیابان‌های اطراف تهران مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و طلا و پول‌هایم را سرقت کرد.

 


با شکایت دختر جوان، تحقیقات به دستور بازپرس علیرضا بهشتی برای شناسایی راننده شرور آغاز شد. در حالی که بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت، کارآگاهان با شکایتی مشابه مواجه شدند. دومین شاکی نیز دختر جوانی بود که از محل کار به خانه برمی‌گشت اما در دام راننده پراید گرفتار شده بود. بدین ترتیب مأموران با دو شکایت در یک هفته مواجه شدند.دومین شاکی مدعی شده بود وقتی راننده خودرو او را به بیرون پرتاب کرده موفق شده تعدادی از شماره پلاک خودروی پراید را به‌خاطر بسپارد. با سرنخی که دختر جوان در اختیار مأموران قرار داد، آنها پس از چند روز بررسی موفق به شناسایی و دستگیری راننده جوان شدند.


پسر جوان که خود را کارمند یک مجتمع دندانپزشکی معرفی کرد در حالی که منکر اتهام خود بود، گفت: این دختران دروغ می‌گویند. من مدتی قبل با آنها دوست بودم و به بهانه‌های مختلف آنها از من پول می‌گرفتند. بعد از مدتی که متوجه شدم قصد اخاذی از من را دارند تصمیم گرفتم  با آنها قطع رابطه کنم. همین موضوع هم باعث شد کینه مرا به دل بگیرند و از من با این ادعا شکایت کنند.
باتوجه به شکایت دو دختر جوان، به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت، پرونده برای رسیدگی و تحقیقات بیشتر درباره ادعای طرفین ماجرا به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.