2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا

بیوگرافی کامل سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا

سوگل طهماسبی بازیگر و هنرمند کشورمان دختری بختیاری است. بیوگرافی کامل او را بخوانید.

جامعه پویا -سوگل طهماسبی بازیگر جوان و پرکار کشورمان متولد سال 64 است. 
سوگل طهماسبی از نوجوانی کار تئاتر را شروع کرد و خیلی زود به تلویزیون و سینمای ایران وارد شد. 


او اصالتی بختیاری دارد و در اهواز بزرگ شده است. وی بزرگ‌شدهٔ اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است. سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان شد. داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب شد.
هنر در خانواده سوگل طهماسبی ارثی است. پدر او استاد میناتور بود که سالها قبل فوت کرده است. سوگل دو خواهر و یک برادر دارد. برادرش سینا و دو خواهرش ساغر و سحر هستند. وابستگی سوگل طهماسبی به مادرش از همه بچه ها بیشتر است و او بسیار به مادرش علاقه مند است. سوگلب طهماسبی در رشته گرافیک درس خوانده و طراحی هم می کند.

 

سوگل طهماسبی
مهاجرت سوگل طهماسبی


سوگل طهماسبی بعد از اینکه برای بازی در سریال قریب در سن 16 سالگی ازدواج کرد برای کار به تهران آمد. او باید بین ماندن کنار والدینش یا رسیدن به آرزوی بزرگش انتخاب می کرد و با تصمیم خانواده اش سرانجام تصمیم گرفت به تهران بیاید. او تا زمان ورود به دانشگاه با خواهرش که در تهران خانه داشت زندگی می کرد. بعد از اینکه پدرش فوت کرد مادرش نیز به تهران مهاجرت کرد و خانواده دوباره دور هم جمع شدند. سوگل طهماسبی تا زمان ازدواجش با مادرش زندگی می کرد. 

 

سوگل طهماسبی و خانواده اش


علاقه مندی های سوگل طهماسبی


سوگل طهماسبی بسیار ورزش می کند او باشگاه رفتن را دوست دارد و به صورت حرفه ای بدنسازی کار می کند. بسیار کتاب می خواند تا خستگی های زندگی را از خود دور کند. سوگل طهماسبی نسبت به پوستش خیلی حساس است. البته او به طور کلی آدم کم غذایی است اما سعی می کند تغذیه اش طوری باشد که پوستش خوب باشد. چهره سالم و زیبا یکی از مهمترین مسایلی است که در بازیگری باید در نظر داشت.

ازدواج سوگل طهماسبی


شهرت سوگل طهماسبی


هرچند سوگل در 16 سالگی سریال قریب را بازی کرد اما اولین بار چهره سوگل طهماسبی در سال ۱۳۸۹ با سریال فاصله ها دیده شد سپس حضور در سریال های مهرآباد، و بال های خیس چهره اش را شناخته تر کرد، با سریال کیمیا و سریال برادر نیز به شهرت رسید.
سوگل طهماسبی سال گذشته ازدواج کرد و عکس هایی از مراسم ازدواجش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
سوگل طهماسبی در سریال نجلا نیز نقش آفرینی کرده است. آشنایی سوگل با اهواز برای بازی در این سریال بسیار به او کمک کرده است. 

سوگل طهماسبی بازیگر نقش غزل در سریال خانه امن نیز هست. سوگل طهماسبی در این سریال با سیما تیرانداز ، سامان صفاری، محمدرضا عطایی، محمدرضا پگاه هم بازی است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.