2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل دارا حیایی پسر امین حیایی و بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

بیوگرافی کامل دارا حیایی پسر امین حیایی و بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی و مونابانکی پور است. بیوگرافی کامل دارا حیایی بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت را بخوانید

جامعه پویا- دارا حیایی، متولد سال 75 فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور است. دارا حیایی زمانی به دنیا آمد که پدر و مادرش از هم جدا شده بودند. 
زندگی مشترک امین حیایی با مونا بانکی پور به گفته امین حیایی کمتر از 6 ماه دوام آورد و حاصل این ازدواج ناموفق دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی بود. 


بعد از چندین ماه کش و قوس در نهایت دارا حیایی به مادر سپرده شد. مونا بانکی فرزندش را در کودکی به خارج از ایران برد و آنها زمانی دوباره به ایران برگشتند که دارا کاملا بزرگ شده بود.جالب است بدانید زندگی در خارج از ایران باعث شده تا دارا حیایی تسلط بسیار زیادی روی زبان انگلیسی داشته باشد و به رغم اینکه او به خوبی فارسی صحبت می کند اما در نوشتن تسلط چندانی روی فارسی ندارد به همین خاطر هم بیشتر نوشته هایش در اینستاگرام به زبان انگلیسی است. امین حیایی در مصاحبه با فریدون جیرانی درباره دارا گفته بود وقتی از مادر دارا جدا شده با او چالشهای زیادی داشته اما وقتی خانم بانکی پور متوجه شد او به خاطر دارا سختگیری می کند با امین حیایی کنار آمد تا دارا آرامش بیشتری داشته باشد. 

 

امین حیایی در کنار پسرش دارا حیایی


شروع کار با مدلینگ


دارا حیایی هرچند لحن و صدا را در صحبت کردن از پدر به ارث برده اما شباهت بسیار زیادش به پدربزرگش آقای بانکی چهره ای کاملا متفاوت از پدر و مادر برای دارا حیایی ساخته است. دارا حیایی دارای چشم های سبز و موهای خرمایی است. پوست سفیدی دارد و اندام متناسب و ورزیده او، دارا را به یک مانکن تبدیل کرده است. دارا حیایی در ابتدا کارش را با مدلینگ شروع کرد و با چند برند معروف پوشاک نیز همکاری داشت و بیلبوردهای او را در سطح شهر می دیدم تا اینکه او برای اولین بار در فیلم شعله با پدرش هم بازی شد. 


نقش امین حیایی در موفقیت پسرش


امین حیایی مدعی است در موفقیت پدرش نقشی نداشته است. با این حال نمی توان حمایت او را در اولین کارهای دارا حیایی نادیده گرفت. هرچند دارا بعد از ورود به تلویزیون و سینما راهش را از پدرش جدا کرد. اما امین حیایی می گوید همیشه به او توصیه کرده به حرف های کارگردان گوش دهد و تمرد نکند چرا که این راه موفقیت است. 
دارا حیایی دوره کوتاهی درکارگاه پدرش به عنوان هنرجو شرکت کرد اما با شروع پروژه از سرنوشت که او یکی از بازیگران اصلی اش بود دیگر سرکلاس حاضر نشد. 

 

فاطمیا بهارمست و دارا حیایی در از سرنوشت


گیمر حرفه ای


امین حیایی درباره پسرش می گوید او یک گیمر حرفه ای است و ساعت ها می تواند بدونه وقفه گیم بازی کند. به گفته امین حیایی دارا حیایی در دوران قرنطینه به خاطر کرونا به طور کلی گیم بازی می کرده است!


زندگی در یک خانواده کاملا سینمایی


دارا حیایی پدری بازیگر دارد که از سوپراستارهای ایران است. مادرش مونا بانکی پور هم تا قبل از ازدواج با امین حیایی بازیگر بود اما بعد از آن و بعد از به دنیا آمدن دارا به خارج از ایران مهاجرت کرد و حرفه بازیگری را کنار گذاشت. نیلوفر خوش خلق نامادری دارا و همسر فعلی امین حیایی نیز بازیگر است و جالب است بدانید که مادر مونا بانکی پور یعنی مادر بزرگ دارا نیز از بازیگران پیش از انقلاب بوده است که بعد از انقلاب این حرفه را کنار گذاشت. 
فرزانه داوری پیش از انقلاب هنرپیشه شناخته شده ای بود اما بعد از پیروزی انقلاب تصمیم گرفت دیگر بازی نکند. 


سریال از سرنوشت اولین تجربه شخص اول


دارا حیایی بعد از بازی کوتاهی که در فیلم شعله داشت برای بازی در سریال از سرنوشت انتخاب شد. او در این سریال نقش هاشم پسری را بازی می کند که پدر و مادرش را در جنگ از دست داده و در پرورشگاه بزرگ شده است. او رابطه بسیار نزدیکی با یکی از هم خوابگاهی هایش به نام سهراب با بازی کیسان دیباج دارد. سهراب سرنوشت متفاوتی دارد او پدر دارد اما مادرش به خاطر پاپوش هایی که برایش درست کردند زندانی شد و قبل از اینکه سهراب را پیدا کند فوت کرد. حالا نامادری سهراب که در جریان زندگی اوست تلاش دارد سهراب را از پدرش دور کند و فعلا موفق شده است. 
سهراب به خانواده ای سپرده شده اما به خاطر هاشم دوباره به پرورشگاه برگشته است اما از کودکی عاشق دختر خواهر مردی شد که او را به سپری گرفته بود و این رابطه حالا که او یک دانشجو است هم ادامه دارد. نقش ارغوان را مونا کرمی بازی می کند.
هاشم با بازی دارا حیایی نیز سرنوشت مشابهی دارد او نیز عاشق دختری به نام نغمه با بازی فاطیما بهارمست است که برادرش از هاشم و سهراب کلاهبرداری کرده است. 
از سرنوشت فعلا در سه فصل ساخته شده و داستان سهراب و هاشم همچنان ادامه دارد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.