2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

بیوگرافی کامل کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

کیسان دیباج خواننده و هنرپیشه ،پسرجوانی است که بعد از بازی در سریال از سرنوشت 2 به شهرت رسید. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا- کیسان دیباج بازیگر جوانی است که هرچند به تازگی در دنیای هنرپیشگی به شهرت رسیده اما قبلا به عنوان خواننده فعالیت داشت و طرفداران زیادی  را هم جلب کرده بود. 


کیسان متولد سال 74 است. وی در یک خانواده چهار نفره زندگی میکند و دارای یک خواهر است کیسان از القاب مختار ثقفی است.
کیسان به صورت جدی بازیگری را از سال 95 و در تئاتر شروع کرد و اولین کار او در مدیوم تلویزیون سریال پرطرفدار از سرنوشت 2 بود که با دارا حیایی هم بازی شد. کیسان دیباج یک متر 87 سانتی متر قد دارد و قد بلند واندام مناسبش باعث شد او برای بازیگری انتخاب شود.


اولین بار با نمایش تنها راه ممکن به کارگردانی و نویسندگی محمد یعقوبی در بهمن نود و پنج در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر بروی صحنه رفت.
کیسان دیباج در سریال از سرنوشت نقش سهراب پسر باهوش و بسیار عاطفی را بازی می کند که با هاشم با بازی دارا حیایی بسیار دوست است و حتی به خاطر او حاضر شد فرزند خواندگی را پس بزند و دوباره به پرورشگاه برگردد. 

 

 

کیسان دیباج و دارا حیایی


کیسان دیباج  در سریال از سرنوشت در نقش سهراب جوانی باهوش است که رتبه بسیار خوبی درکنکور آورده و آینده خوبی در انتظار اوست. کیسان موفق شد به عنوان یک کارآفرین فعالیت کند اما مورد کلاهبرداری قرار گرفت. 

 

رفاقت با دارا حیایی


کیسان دیباج و دارا حیایی در دنیای واقعی هم رفاقت بسیار عمیقی دارند و رابطه دوستانه آنها یکی از عوامل موفقیت سریال از سرنوشت است. 
آقای بازیگر علاوه بازیگری و خوانندگی در رشته دوچرخه سواری کوهستان نیز سالهاست بصورت حرفه ای فعال است.
او یک پیانوزن حرفه ای است. فعالیتش در رشته موسیقی و خوانندگی یکی از دلایل ورودش به عرصه هنرپیشگی بوده است. او در اینباره گفته است: من علاقمند به خوانندگی هستم  و پیانو می‌زدم و یک قطعه پخش شده دارم،  اما بازیگری برای من اصل بوده و خوانندگی را از روی علاقه انجام می دهم.

 

 

کیسان دیباج و دارا حیایی در سریال از سرنوشت
کیسان دیباج در مصاحبه ای گفته بود از قبل با دارا حیایی دوستی داشته است و دوستی آنها خیلی قبلتر از سریال از سرنوشت بوده است من و دارا یکدیگر را از قبل می‌شناختیم و رفاقت ما بعد از سریال خیلی بهتر شده است، می توانم بگویم رفاقت ما شبیه سهراب و هاشم شده است و  رفاقت قبلی ما برای به تصویر کشیدن رفاقت در سریال  «از سرنوشت» بسیار کمک کرد.


او در سریال از سرنوشت دختری است که خواهرزاده مردی بوده که سرپرستی سهراب را برعهده گرفت اما سهراب قبول نکرد. نقش این دختر را مونا کرمی بازی می کند. 


 

 

دیدگاه‌ها
ریحانه 1401/08/08
سلام آقای دیباج من آرزو دارم حتا یه بارهم شده شمارواز نزدیک ببینم امیدوارم موفق باشید
فرناز 1401/03/27
سلام کیسان جان خیلی نقشت رو در سریال از سرنوشت دوست داشنم امیدوارم سالم و تندرت باشی
مبینا محمدی 1400/07/20
چرا نظر منو ثبت نمی کنین
عسل 1400/04/25
سلام من خیلی بازی شما رو دوست دارم امیدوارم همیشه سالم وسلامت باشی خداقوت
الناز 1400/03/18
سلام امیدوارم موفق باشید اقای دیباج منم مثل دوستان دوست دارم بازیگر شوم اما بازیگری در کشور ما اصلا به درد نمیخوره و من رشته ادبیات در معلمی میخونم و اگربه اصفهان امدین خوشحال میشویم و حتمابه میدون امام سر بزنید.
سونیا 1400/03/12
سلام آقای کیسان من خیلی دلم میخواد از نزدیک شمارو ببینم واقعا نقشتون در بازی از سرنوشت عالی بود دلم میخواست اصلا این فیلم تموم نشه با هنر مندی شما خیلی این فیلم به نظرم جذاب شد و همین طور آقای دارا اونم کارش حرف نداشت مخصوصا خنده هاتون بامزه بود دوستیتون باهم به ما یاد داد از دوستانمون جدا نشیم عالی بود
ناشناس 1400/03/09
سلام، امیدوارم موفق باشید همیشه آرزوی موفقیت دارم برای شما و خانواده محترمتان
ملیکا 1400/03/04
چیزی واسه گفتن ندارم ولی یه چیزی امیدوارم همیشه سالم و تندرست و موفق و پیروز باشی 😍😍😍😍
ناشناس 1400/03/04
سلام کیسان جان من از بچگی تلاش میکردم بازیگر شوم و الان بازی شمارو دیدم دارم بیشتر تلاش میکنم میخوام موفق شوم
M 1400/03/03
سلام اقا کیسان واقعا خیلی شماوهمسرمن به هم شبیه هستین یعنی اگه کسی دوتاتونوکنارهم ببینه فک میکنه شما دوقلو هستید انشالله که موفق و موید باشید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.