2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تولد لاکچری دختر شاهرخ استخری

تولد لاکچری دختر شاهرخ استخری

شاهرخ استخری به نمایش گذاشتن زندگی لوکسش معروف است. برای دخترش تولد گرفته و عکس این تولد لاکچری را پندار اکبری منتشر کرده است.

جامعه پویا - شاهرخ استخری هنرپیشه ای است که به نمایش گذاشتن زندگی لاکچری اش برای مردم معروف است. حالا او در روزهای کرونا برای دختر بزرگش نبات جشن تولد گرفته است و پندار اکبری دیگر هنرپیشه ایرانی که رابطه دوستانه ای با شاهرخ استخری دارد عکسی از این تولد لاکچری منتشر کرده است. 

پندار اکبری با انتشار این عکس نوشت:

دختر شاهرخ استخری

 پندار اکبری، بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «فاصله‎ها» با شاهرخ استخری همبازی بود، از طریق انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش تولد دختر کوچک شاهرخ استخری را تبریک گفت:

نباتِ عزیزم ، فسقلی خوشمزه عمو
زندگیت پر از خوشی ، دلت همیشه شاد

 

تولد دختر شاهرخ استخری

 این عکس را هم شاهرخ استخری منتشر کرده است :sوسط این همه درد، غم، نگرانی و مشکلات خنده‌های شیرین توست که میشوره و میبره. مبارکمون باشه تولدت نبات بابا.براتون از خدا روزهای شادتر و آرومتر میخوام

فرزندان شاهرخ استخری نیز مانند بسیاری از هنرپیشه ها در خارج از کشور به دنیا امده اند گفته می شود دو فرزند شاهرخ استخری در بلژیک متولد شده اند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.