2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
عکس عاشقانه مریم کاویانی کنار همسر دیپلماتش

عکس عاشقانه مریم کاویانی کنار همسر دیپلماتش

مریم کاویانی هنرپیشه که دو سال قبل با یک دیپلمات معروف ازدواج کرد. عکسی عاشقانه کنار همسرش منتشر کرد.

جامعه پویا - مریم کاویانی هنرپیشه که مدت کوتاهی بعد از مرگ همسر رامین مهمانپرست با او ازدواج کرد. حالا عکسی از قایقی سواری خودش و همسرش منتشر کرده است. 

رامین مهمان پرست سفیر ایران در لهستان و لیتوانی است. مریم کاویانی بعد از ازدواج با رامین مهمانپرست بازیگری را کنار گذاشت و همراه همسرش به لهستان سفر کرد. او فقط یکبار در در مراسم اکران فیلم قرارمون پارک شهر با رامین مهمانپرست دیده شد. 

رامین مهمان پرست فارغ التحصیل رشته مهندی از دانشگاه شریف است. 

مهمانپرست از سال 1366 در 27 سالگی استخدام وزارت امورت خارجه شد.

در سال 70 معاون مدیرکل فرهنگ وزارت، سال 73 مدیر کل فرهنگی وزارت، سال 75 سفیر ایران در تایلند، سال 79 نماینده وزیر خارجه در امور مدارس ایرانیان بود

از سال 1381 معاون مدیر کل اطلاعات مطبوعات، سال 83 سفیر ایران در قزاقستان، و از سال 88 تا سال 92 در دوره دوم محمود احمدی نژاد سخنگوی وزارت امور خارجه و دستیار ویژه وزیر بود.

 سال 1361 رامین مهمانپرست در 22 سالگی با همسرش سرکار خانم فاطمه یعقوبی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک فرزند دختر و یک فرزند پسر است. خانم یعقوبی سال 97 براثر بیماری فوت کرد و رامین مهمانپرست در فاصله ای کوتاه با مریم کاویانی ازدواج کرد. 

 

مریم کاویان پور و شوهرش

حالا مریم کاویانی در  صفحه اینستاگرامش عکسی با شوهرش منتشر کرده و نوشت: دوست دارم خاطراتت را فیلم‌نامه کنم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.