2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل کاظم برزگر بازیگر نقش بیژن (مصطفی) در سریال خانه امن

بیوگرافی کامل کاظم برزگر بازیگر نقش بیژن (مصطفی) در سریال خانه امن

کاظم برزگر بازیگر تئاتر که مدتی است وارد تلویزیون هم شده است. یکی از موفق‌ترین کارهایش را در سریال خانه امن داشته است. بیوگرافی کامل او را بخوانید.

جامعه پویا -کاظم برزگر بازیگر و کارگردان متولد 9 اسفند ماه  1363 در تهران است. او هنرمند جوانی است که کار خود را خیلی زود شروع کرد و سابقه بسیاری در حوزه بازیگری دارد. 


کاظم برزگر از سال 84 در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد و سپس وارد تئاتر شد. اولین کار کاظم برزگر در سال 85 و با تئاتر بیا فالتو ببینم بود. این تئاتر کمدی بود و پس از آن نقش‌های کمدی کاظم برزگر بیشتر شد. 

 

کاظم برزگر در سریال خانه امن


این بازیگر جوان همچنین در سریال « دزد و پلیس » به کارگردانی سعید آقاخانی، « دزد و پری 1»  به کارگردانی حسین قناعت و تله فیلم « فایل قرمز » به کارگردانی علی  جویا ایفای نقش کرده است.

 

 

بازگیر نقش بیژن در سریال خانه امن
هرچند بیشتر کارهای کاظم برزگر در تئاتر بوده اما او در تلویزیون به خوبی درخشیده است. او در سریال خانه امن نیز بازی کرده‌است. شاید بتوان گفت یکی از خشن‌ترین نقش هایی که کاظم برزگر تا کنون بازی کرده نقشش در سریال خانه امن بوده است. او در این سریال نقش بیژن یا رحیم را بازی می‌کند. جوان تروریستی که سالها عضو داعش بوده و برای منفجر کردن تئاتر شهر در تهران به ایران می‌آید. او از مدتها قبل از سوی ماموران امنیتی شناخته و تحت نظر گرفته می‌شود. کشمکش و جدال این مرد جوان با گذشته‌است یکی از گره‌های داستانی سریال خانه امن است. 

 

 

کاظم برزگر در نقش بیژن سریال خانه امن
 زندگی خصوصی کاظم برزگر


از زندگی خصوصی کاظم برزگر اطلاعات زیادی در دست نیست. او در صفحه اینستاگرامش از شخصیت کاری خود عکس می گذارد و می‌نویسد.او سرپرست گروه تئاتری انرژی مثبت است. هرچند بیشتر کارهایی که از کاظم برزگر روی صحنه رفته طنز بوده اما از پس نقش یک داعشی در سریال خانه امن به خوبی برامده و تعجب مخاطبانش را برانگیخته است. 
این نقش جدی و خشن بخش دیگری از استعداد کاظم برزگر را به نمایش گذاشته است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.