2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران سریال عازم به جهنم

خلاصه داستان و بازیگران سریال عازم به جهنم

سریال عازم به جهنم چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال عازم جهنم سریالی در ژانر فرازمینی است که توانسته رکوردها را بشکند.این سریال ساخت کشور کره است. 

این سریال که همانند «بازی مرکب» مضمونی فانتزی، خشن و ترسناک دارد، در ۲۴ ساعت نخست نمایش در نتفلیکس در ۸۰ کشور به عنوان محبوب‌ترین سریال این شبکه شناخته شد و جای سریال «بازی مرکب» را گرفت. 

 

خلاصه داستان سریال عازم به جهنم
خلاصه داستان سریال عازم به جهنم


داستان سریال «عازم به جهنم» درباره فرشتگان فراطبیعی است که از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند تا مردم را به جهنم محکوم کنند.
موجوداتی ماورایی از ناکجاآباد ظاهر می شوند تا حکمی صادر کنند و به واسطه آن، افراد را به جهنم محکوم کنند. این رویدادهای فراطبیعی، آشفتگی بزرگی می‌آفرینند و موجب می‌شوند تا گروه مذهبی حقیقت جدید، نفوذ خود را در جامعه افزایش دهد. با این حال، بعضی از مردم نسبت به فعالیت‌های این گروه مشکوک می‌شوند و شروع به تحقیق درباره دخالت این انجمن در رویدادهای مرموز اخیر می‌کنند.
نسخه آزمایشی این سریال که کارگردانی آن را «یون سانگ-هو» بر عهده دارد، در ماه سپتامبر در جشنواره فیلم تورنتو در کانادا رونمایی شده بود. 

سریال ۹ قسمتی «بازی مرکب» که امسال از ۱۹ سپتامبر در نتفلیکس عرضه شد برای ۴۶ روز نامتوالی، محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس بود که به یک پدیده جهانی تبدیل شد و در مجموع ۱۴۲ میلیون نفر در ۹۴ کشور جهان به صورت قانونی به تماشای آن نشستند که سود ۹۰۰ میلیون دلاری را برای نتفلیکس به ارمغان آورد. اوایل ماه جاری «هوانگ دونگ-هیوک» سازنده سریال «بازی مرکب» از ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.

 


سریال عازم به جهنم چند قسمت است 


فصل اول سریال عازم به جهنم 9 قسمت است و پیش بینی شده فصلهای دیگر هم ساخته شود. 

 


بازیگران سریال عازم به جهنم


در سریال عازم به جهنم  یو آه این (بازیگر  سریال «ماشین تحریر شیکاگو» و «صدای سکوت»)، پارک جونگ مین، کیم هیون جو، وون جین آه و یانگ ایک جون بازی می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.