2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
پشت پرده حضور احسان علیخانی در برنامه جوکر

پشت پرده حضور احسان علیخانی در برنامه جوکر

نقش احسان علیخانی در برنامه جوکر چیست ؟

جامعه پویا -برنامه جوکر برنامه ای مفرح و بسیار جذاب است که در همان قسمت اول توانست رکوردی تازه در برنامه های پلتفرم خانگی داشته باشد. این برنامه که از فیلیمو پخش می شود یک دورهمی میان هنرمندان است که باید بخندانند اما نخندند. در فصل اول این برنامه امین حیایی ، هومن حاجی عبدالهی ، رضا نیکفرد ، بیژن بفنشه خواه، سام درخشانی و ... حضور دارند. 

 


‌‎ اغلب واکنش‌ها به برنامه مثبت بوده و فیلیمو هم از رکوردشکنی آن خبر داده با این وجود درباره سازندگان این برنامه اطلاعات شفافی منتشر نشده.

 


احسان علیخانی در جوکر چه کاره است ؟


احسان علیخانی از مجریان موفق صدا و سیما که با برنامه عصرجدید گام بلندی در برنامه سازی برداشته است اولین کسی بود که پخش برنامه جوکر را در صفحه اینستاگرامش استوری کرد. 
‌‎احسان علیخانی همزمان با انتشار اولین تیزر برنامه از نقش خود در تولید این برنامه خبر داد و نوشت:«تلاش رفقای من در تمام تابستان شد «جوكر» ، منم كنارشون بودم و هستم به امید خلقِ لحظاتی جذاب برای شما»

 


.احسان علیخانی در برنامه جوکر


‌‎علیخانی اما مسئولیتش در «جوکر» را اعلام نکرد. امروز روزنامه هفت صبح از تولید این برنامه در استودیوی برنامه «عصر جدید» خبر داده و نوشته:«برنامه جوکر محصول استودیو قرن جدید است. همان جایی که برنامه موفق عصر جدید ساخته شده. احسان علیخانی مشاور پروژه است و امیرحسین بزرگ زادگان به همراه محسن نجفی تهیه کنندگان جوکر. علیخانی و تیمش اصول برنامه سازی را «خوب» بلدند و برغم ایرادها نمره بالایی می گیرند. جوکر «های کپی» تازه آقای علیخانی و دوستان است.»
. این در حالیست که اینستاگرام برنامه جوکر اعلام کرده احسان علیخانی یکی از کارگردانهای این برنامه نیز هست.


‌‎با این اوصاف به نظر می‌رسد باید «جوکر» را محصول تازه احسان علیخانی دانست که در تعطیلات «عصر جدید» همراه با گروهش سراغ یک برنامه تازه در شبکه خانگی رفته. در این میان باید به نام حامد میرفتاحى كه در این سال‌ها نامش به عنوان كارگردان «ماه عسل» همیشه در كنار نام احسان علیخانى بوده یاد شود. نقش احسان علیخانی اما قطعا بیشتر از یک مشاور است و سازنده «عصر جدید» احتمالا به دلیل شرایط صدا و سیما مرد در سایه این‌ پروژه است و از دیگر عوامل گروهش براى عنوان‌های اصلی یاد می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.