2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آنچه در تزریق  هیالورونیك اسید برای فرم لب باید بدانید

آنچه در تزریق  هیالورونیك اسید برای فرم لب باید بدانید

هیالورونیک اسید برای فرم لب بسیار مناسب است. با هیالرونیک اسید بیشتر آشنا شوید.

جامعه پویا -تزریق هیالورونیک اسید یکی از بهترین روش ها برای فرم دادن به لبها و هماهنگ کردن آنها با صورت است اما اگر این تزریق به درستی انجام نگیرد نه تنها شما را زیباتر نمی کند بلکه باعث بهم خوردن توازن صورت شما هم می شود. 

 


دکتر سامیه موحد دکتر زیبایی در توضیح اینکه هیالورونیک اسید روی لب  چطور باید تزریق شود می گوید : قبل از انجام هرگونه تزریقی لب شما باید توسط پزشک معاینه شود تا اگر اختلال عملکردی وجود دارد مورد توجه قرار گیرد.
فرم تصحیح لب بسته به شکل صورت و لب فرد انجام پذیر است و بایستی به سایز اولیه لب، ابعاد صورت، میمیک و دینامیک لب انتخاب شود تا تناسب لازم با کل صورت را داشته باشد و در حیطه طبیعی باشد.

فرم لب


تزریق دو طرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لب ها صحیح نیست.
 وی در توضیح اینکه لب ها چطور باید باشند می گوید : طبق اصول زیبایی شناسی، لب بالا بایستی 20 درصد کوچکتر و عقب تر از لب پایین باشد.
بهترین انتخاب برای افزایش حجم لب، استفاده از ژل های هیالورونیک اسید می باشد البته مارک ژل و کیفیت برند آن هم بسیار مهم است که در مطب دکتر سامیه موحد از بهترین و مرغوب ترین برندهای موجود در بازار جهت اطمینان و رفاه حال شما عزیزان استفاده میشود.
دکتر سامیه موحد در پاسخ به اینکه تزریق ها چقدر می تواند دردناک باشد می گوید : اکثر تزریق هایی کا ما انجام می دهیم  بدون درد و بی حسی و به وسیله ی کانولا انجام می شود که احتمال ایجاد کبودی را بسیار کم می کند. زیباجویان حتما نسبت به پزشکی که برای تزریق به وی مراجعه می کنند دقت لازم را بکنند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.