2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل مریم عبدالملکی بازیگر نقش دکتر فرشته کریمی در سریال زمین انسانها

بیوگرافی کامل مریم عبدالملکی بازیگر نقش دکتر فرشته کریمی در سریال زمین انسانها

بیوگرافی کامل مریم عبدالملکی بازیگر نقش دکتر فرشته کریمی در سریال زمین انسانها را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مریم عبدالملکی بازیگر جوانی است که در سریال زمین انسانها نقش دکتر فرشته کریمی را بازی می کند. هرچند این سریال اولین تجربه بازیگری مریم عبدالملکی نیست اما مهمترین تجربه بازیگری او محسوب می شود. 
مریم عبدالملکی متولد سال ۱۳۶۳ در شهر تویسرکان است 
او  فارغ التحصیل رشته امور بانکی است و هرچند رشته تحصیلی اش ربطی به بازیگری ندارد اما به دلیل علاقه شدیدی که به بازیگری داشت به این کار روی آورد. 

 

مریم عبدالملکی


دکتر فرشته کریمی در سریال زمین انسانها 

 

مریم عبدالملکی نقش فرشته کریمی را در سریال زمین انسانها به خوبی ایفا کرد و خودش موفقیت این نقش را کارگردانی ابوالحسن داوودی می داند و معتقد است کارگردان سریال روابط صحیح و راهنمایی های فوق العاده ای داشته است. سریال زمین انسانها سریالی اجتماعی است که بیشتر اتفاقات آن در بیمارستانی که چند پزشک در حال گذراندن دوره برای گرفتن تخصص در رشته مغز و اعصاب هستند می گذرد و فرشته کریمی یکی از ۵ رزیدنتی است که در این بیمارستان تخصصی فعالیت می‌کند و بیماران زیادی به این پزشکان مراجعه می کنند و با خود قصه های متفاوتی را روایت می‌کنند. فرشته کریمی با دو دوست خود به نام های کیمیا با ایفای نقش مرحوم عسل بدیعی و فاطمه با ایفای نقش لیلی نقوی هم خانه است و شخصیت بانمک و شیرین او در مسیر تلخی های به وجود آمده در زندگی دوستانش تاثیر گذار است.

 

 

وی درباره اینکه چطور شد در سریال زمین انسانها بازی کرد می گوید : «من در کل شخصیتی دارم که علاقمند به پذیرفتن کارهایی است که تجربه خوبی به همراه داشته باشد. برای پذیرش ایفای نقش فرشته کریمی در سریال زمین انسانها هم در گام اول انگیزه‌ ام نام آقای داودی بود و بعد از آن نقش فرشته کریمی. در واقع کارگردانی آقای ابوالحسن داودی نقش بسزایی در انتخاب من داشت. هر چند که بعد از آن محتوا برایم مهم شد و اینکه فرشته کریمی ایفا کننده ی چه شخصیتی است اما در کل کاملا مطمئن بودم آقای ابوالحسن داودی کاری را انتخاب می‌کند که خوب باشد. از سوی دیگر نقش فرشته کریمی در ابتدا شناسنامه مشخصی در قصه داشت و من مشکلی برای ایفای این نقش نداشتم، چرا که خیلی با دقت به جزییات پرداخت شده بود. در واقع نقش فرشته به اندازه کافی در قصه فعال بود و دیالوگ‌هایی که برای آن نوشته شده بود مال این آدم بود و یکی از مهمترین نکاتی که در نقش فرشته بود، همین مسئله است که شما به آن اشاره کردید و من با راهنمایی آقای داودی تلاش کردم این اتفاق بیفتد. در واقع کارگردان خیلی تاکید داشت که شخصیت فرشته شیرین باشد تا در کنار هم خانه‌‌ های خود که در زندگی‌شان با تلخی‌ هایی رو به رو می‌شوند، به واسطه او گزند ناکامی‌ ها گرفته شود. ویژگی‌های فرشته همچون کنجکاوی ها، کم تجربه بودن و … باعث شد تا نقش را شیرین کنیم. »
«فرشته جزو یکی از افرادی است که با همه مشکلات می‌تواند در میان دیگر همکارانش که ۴ نفر از رزیدنت‌ های سال آخر تخصص هستند باقی‌ بماند. پس از مدتی نیز به دلیل تغییراتی که در نوع زندگی‌ اش پدید می‌آید، مجبور می‌شود همانند زنانی که میان کار خانه و شغل اصلی‌ شان یکی را ترجیح می‌دهند و برای اغلب مخاطبان این مجموعه ملموس است از برخی خواسته‌ های خود بگذرد.»
سخت ترین قسمت کار برای من بازی صحیح در سکانس خواستگاری فرهاد شریف در کافه بیمارستان بود چون کاملا اضطراب داشتم.

 


زندگی خصوصی مریم عبدالملکی

 
از زندگی خصوصی مریم عبدالملکی اطلاعات زیادی در دست نیست او از جمله بازیگران کم کاری است که ترجیح می دهد زندگی خصوصی اش در معرض نمایش نباشد اما آنچه مسلم است او ازدواج نکرده و هنوز مجرد است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.