2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خواص ارده کنجد از تقویت قوای جنسی مردان تا لاغری

خواص ارده کنجد از تقویت قوای جنسی مردان تا لاغری

ارده کنجد خواص بسیار زیادی دارد برای تقویت قوای جنسی مردان بسیار مفید است همه چیز درباره ارده کنجد را اینجا بخوانید

جامعه پویا -ارده یک مایع نسبتا غلیظ است که از کنجد درست می شود و خواص بسیار زیادی دارد و باعث می شود لاغرشوید و عمر بیشتری داشته باشید. 
از خواص ارده کنجد حتما بسیار شنیده اید اما جالب است بگوییم که ارده کنجد یکی از مواد غذایی است که اگر استفاده کنید باعث لاغری شما هم می شود. 

یکی دیگر از خواص ارزشمند این ماده مقوی، انرژی زا بودن آن است.
مصرف ارده کنجدی حداقل ۲ الی ۳ بار در هفته یا ماه، موجب افزایش میزان چربی خون مفید و کاهش کلسترول مضر بدن می شود.
جالب است بدانید این ماده غذایی، نوعی مکمل برای تامین املاح لازم بدن همچون کلسیم به شمار می رود؛ در نتیجه سلامت دندان ها و مفاصل حفظ شده و میزان مقاومت آن ها افزایش می یابد.
مصرف ارده کنجدی توسط کودکان، موجب افزایش قدرت یادگیری و هوش آن ها می شود.
از دیگر خواص این فرآورده ی کنجدی، نرم کردن مسیر روده ها و پیشگیری از بیماری های گوارشی همچون یبوست، بواسیر و… می گردد.
خواص آنتی اکسیدان موجود در ارده کنجدی، موجب شده است که به عنوان نوعی ماده ی غذایی ضد سرطان محسوب گردد و از بروز انواع تومور و شکل گرفتن سرطان های متفاوت در بدن پیشگیری نماید.
مصرف ارده کنجدی توسط بانوان، موجب پیشگیری از بیماری رحم آن ها می گردد. همچنین به عنوان نوعی ماده خوراکی قاعده آور محسوب می شود.
یکی از خواص مصرف ارده کنجد این است که سفتی ها و ورم های سفت داخلی و دمل ها را نرم می کند. مصرف ارده ، دمل و جوش ها را در سردمزاج ها پخته و باز می کند بنابراین می تواند باعث بروز جوش های پوستی در سردمزاجان گردد.
مصرف ارده در سردمزاجان سبب کاهش وزن و لاغری آنها خواهد شد زیرا خوردن یک تا دو قاشق ارده پیش از وعده غذایی اشتها را کم می کند و باعث می شود که فرد غذای کمتری بخورد و لاغرتر شود.
البته مصرف زیاد آن باعث چاقی می شود و حتما باید میزان مصرف را رعایت کنید. اگر شما فرد کم تحرکی هستید و پیاده روی منظم ندارید یا ورزش نمی کنید، با خوردن زیاد این ماده غذایی حتما چاق خواهید شد. توصیه می شود افرادی که لاغر هستند و تمایل بسیاری به چاق شدن دارند، از ترکیب ارده و شیره استفاده کنند .
ارده همچنین باعث تقویت قوای جنسی در مردان می شود و آب منی را بسیار می کند و مردان در صورت مصرف ارده می توانند رابطه جنسی طولانی را تجربه کنند. 

 


چطور ارده درست کنیم


برای تهیه ارده، ابتدا دانه های کنجد را خیس می کنند و پوسته سیاه یا قهوه ای رنگ و نازک آن را جدا می کنند سپس با آسیاب دانه های پوست کنده کنجد را له می کنند تا خمیری که به آن ارده می گویند به دست آید.

 

ارده کنجد


مضرات ارده کنجد


ارده کنجد انرژی زاست و کالری زیادی دارد و در صورت مصرف بیش از حد و عدم تحرک سبب چاقی و اضافه وزن شما خواهد شد.

استفاده از ارده برای افراد دیابتی مضر است
روغن ارده را می توان تنها برای استعمال و پخت و پز استفاده کرد و نباید از آن برای سرخ کردن استفاده شود.
ارده کنجد برای سردمزاجان مفید است اما نباید بیش از حد مصرف گردد و همراه غذای دیگر خورده شود زیرا در هضم اختلال ایجاد می کند.
زیاده روی در خوردن ارده سبب گرفتگی در رگ هامی شود.
برای اصلاح عوارض ارده می توان سرکه, ترشیجات, آب لیموی ترش و شیرین استفاده نمود.

 

ارده کنجد را با چی بخوریم

 

ارده کنجد را با شیره انگور ، عسل ، کره و گردو می توانید در وعده صبحانه میل کنید

 

دیدگاه‌ها
میثم تقی نشتایی(هیرکان) 1400/11/14
درود محضر تمامی عزیزانی که نیت و همشان، بسط و تعالی دانش و آگاهی و بعبارتی پویایی جامعه است.ضمن قدردانی از شما گرامیان،شایسته است منابع و مراجع مستفاد را ذیل مطالب ابرازی مرقوم فرمایید.نکته مهمی که در اکثر سایت ها متاسفانه مغفول مانده است. با آرزوی توفیق،تعالي و مانایی.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.