2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل یاشار کبیری فینالیست مرحله سوم خنداننده شو 3

بیوگرافی کامل یاشار کبیری فینالیست مرحله سوم خنداننده شو 3

بیوگرافی کامل یاشار کبیری فینالیست مرحله سوم خنداننده شو 3 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -یاشار کبیری یکی از چهره های شاخص استندآپ کمدی فصل سوم خندوانه دانشجوی سال آخر پزشکی و یک هنرمند تمام عیار است. 
یاشار کبیری جوانی 30 ساله است که در تبریز زندگی می کند و به نظر می رسد در یکی از شهرهای ترک نشین نیز به دنیا امده است چرا که به خوبی به زبان ترکی مسلط است و هنرهایش هم به همین زبان اجرا می شود. 
او در مرحله دوم استندآپ کمدی در فصل سوم اولین کسی بود که به طور مستقیم به مرحله بعد صعود کرد. 

یاشار کبیری


فعالیت های هنری یاشار کبیری 


هرچند یاشار کبیری در رشته پزشکی تحصیل می کند و سال آخر پرشکی در دانشگاه است اما فعالیت های هنری چشم گیری دارد. او موسیقی می داند و آواز می خواند و گیتاریست حرفه ای است. 
یاشار کبیری همچنین تهیه کنندگی فیلم کوتاه با نام بچگی را نیز برعهده داشته است و چند تاتئر نیز بازی کرده که در سالن های تبریز به نمایش در آمده است. آوازخوانی او از ترانه های فولکلور آذری بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  
او همچنین با تبلغی امرسان که لیلا حاتمی آن را بازی کرده نیز شوخی کرده و با علی فریادی یکی از استندآپ کمدین های برنامه عصرجدید نیز کلیپ کوتاهی درباره بازی لیلا حاتمی در امرسان ساخته است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. 
تیپ و استایل یاشار کبیری او را بسیار شبیه مدل های لباس کرده است. یاشار کبیری عکس هایی نیز در این خصوص از خود منتشر کرده است. 
کلیپ هایی که یاشار کبیری و علی فریادی منتشر کرده اند فقط به شوخی با لیلا حاتمی ختم نمی شود. آنها کلیپ های طنز زیادی با هم بازی و منتشر کرده اند که نویسندگی اش را خودشان بر عهده دارند. 

یاشار کبیری اهل کجاست

 


این امر نشان از تسلط یاشار کبیری بر نویسندگی طنز نیز دارد. او همچنین دبیر تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز هست. 
جالب است بدانید که علی فریادی شرکت کننده عصرجدید که با یاشار کبیری دوستی دارد نیز اهل تبریز است و او نیز در دوره انترنی پزشکی است. 
متن استندآپ کمدی یاشار کبیری که منجر به صعود او به مرحله سوم خنداننده شو 3 شده است شوخی با شغل پزشکی بود و مضمون اجتماعی داشت که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در واقع می توان گفت رد علی فریادی در این استندآپ کمدی ها کاملا پیداست. 

یاشار کبیری استند آپ کمدی

بیشتر بخوانید : علی فریادی ستاره عصرجدید نوازنده شد

 


زندگی خصوصی یاشار کبیری


از زندگی خصوصی یاشار کبیری اطلاعاتی در دست نیست و او درباره خانواده اش و زندگی خصوصی اش در هیچ جا صحبت نکرده است. اما به گفته خودش در برنامه خندوانه علاقه زیادی به ادبیات دارد و رمان های مشهور و کلاسیک را به طور کامل خوانده است. 
یاشار کبیری شعرهایی نیز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.  

 

دیدگاه‌ها
m 1401/08/17
مادر ایشون معلم زیست منه افتخار میکنم ب همچین خانواده ای و واقعا خانواده اصیلی هستن
ناشناس 1401/04/05
همه فن حریف که میگن لیشونه🙂
ناشناس 1400/10/29
آقای کبیری ماتولد۵شهریور سال۱۳۷۳ هستن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.