2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شرکت کنندگان فصل سوم جوکر چه کسانی هستند

شرکت کنندگان فصل سوم جوکر چه کسانی هستند

شرکت کنندگان فصل سوم جوکر مشخص شدند. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -شرکت کنندگان فصل سوم جوکر مشخص شدند و این رئالیتی شو جذاب و خنده دار با کمدین های مطرحی دوباره به پخش خانگی می رود. 

 


جوکر برنامه ای سرگرمی است که در دو فصل اول آن کمدین ها موفق شدند نظر مردم را جلب کنند هرچند احسان علیخانی در دو قسمت اول این برنامه نام خود را به عنوان کارگردان ثبت نکرد اما بعد ازاینکه موفقیت این برنامه مشخص شد او از پشت پرده بیرون آمد و اعلام کرد کارگردانی این برنامه را او بر عهده داشته است .

 

این هم از هوش احسان علیخانی است که فقط پشت برنامه های موفق خودش می ایستد تا خود را یک برنامه ساز عالی معرفی کند. 
در فصل سوم این برنامه حمید لولایی ، سروش جمشیدی ، علی استادی ، سیاوش چراغپور ، امیر غفارمنش ، میرطاهر مظلومی ، بابک بهمنی  و رضا شفیعی جم حضور دارند. 

 


همه بازیگرانی که در این قسمت حضور دارند سابقه بازی طنز نیز دارند و موفقیت هایی به دست آورده اند.  جوکر برنامه ای است که از روی نمونه های بین المللی آن برداشته شده و به اصطلاح ایرانیزه شده است. البته همیشه این انتقاد به احسان علیخانی بوده است که چرا زنان بازیگر را در این برنامه شرکت نمی دهد و تن به سانسور و محدودیت های گسترده داده است. 
او همچنین در فصل قبلی جوکر ، جوکر تایم وحید آقاپور را حذف کرد و سکانس هایی از شوخی عباس جمشیدفر که در تبلیغ آن پخش شده بود در برنامه حذف کرد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.