2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
لینک دانلود و معرفی کامل فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی

لینک دانلود و معرفی کامل فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی

لینک دانلود قانونی فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی به همراه خلاصه داستان، بازیگران و سایر اطلاعات فیلم در این مطلب آمده است.

جامعه پویا -فیلم قهرمان جدیدترین ساخته اصغرفرهادی است که زندگی یک زندانی مالی را روایت می کند که تبدیل به قهرمان می شود.  اصغرفرهادی فیلم ساز بین المللی ایرانی است که جوایز زیادی برده است و برای فیلم قهرمان نیز جایزه بزرگ هیات داوران را دریافت کرد. این فیلم را می توانید از طرطیق لینک زیر به صورت قانونی دانلود کنید.

 

دانلود فیلم قهرمان

لینک دانلود قهرمان با کیفیت 480

 

لینک دانلود قهرمان با کیفیت 720

 

لینک دانلود قهرمان با کیفیت 1080


خلاصه داستان فیلم قهرمان 


فیلم قهرمان درباره زندگی یک محکوم مالی است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است : رحیم (امیر جدیدی) خطاط و نقاشی مطلّقه است که به علت عدم پرداخت بدهی‌اش به بهرام (محسن تنابنده) به زندان افتاده‌است. رحیم به مرخصی دو روزه‌ای می‌آید. او پسری دارد که لکنت زبان دارد و با منشی کلینیک گفتاردرمانی او فرخنده (سحر گلدوست) در رابطه است.

 


فرخنده به رحیم می‌گوید که کیفی حاوی چند سکهٔ طلا پیدا کرده‌است و با فروش آن‌ها می‌تواند بدهی خود را به بهرام بدهد، اما رحیم می‌فهمد که پول سکه‌ها کافی نیست و بهرام تمام طلبش را می‌خواهد، زیرا آن پول برای جهیزیهٔ دخترش بوده‌است.
پس رحیم در سطح شهر اعلامیه پخش می‌کند تا صاحب کیف را پیدا کند. این کار رحیم، توجه تلویزیون و رسانه‌های مجازی را جلب می‌کند و مردم به رحیم لقب قهرمان را می‌دهند.

فیلم قهرمان


بازیگران فیلم قهرمان 


امیر جدیدی در نقش رحیم
محسن تنابنده در نقش بهرام
فرشته صدرعرفایی در نقش رادمهر
سارینا فرهادی در نقش نازنین
سحر گلدوست در نقش فرخنده بازیگران اصلی این فیلم هستند. 

 


فیلم قهرمان چند ساعت است 


فیلم قهرمان 2 ساعت و 7 دقیقه است. این فیلم در کشورهای مختلفی به نمایش درامده و تقریبا از همه جشنواره هایی که شرکت کرده نیز جایزه گرفته است . جشنواره کن ، جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک ، Montclair Film Festival ، Santa Fe Independent Film Festival، مراسم گلدن گلوپ و همچنین نماینده ایران در جشنواره فیلم اسکار از جمله افتخاراتی است که فیلم قهرمان به دست آورده است.     

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.