2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال آرایشگاه زهرا

خلاصه داستان و بازیگران سریال آرایشگاه زهرا

خلاصه داستان سریال آرایشگاه زهرا و همه اطلاعات این سریال را اینجا بخوانید

جامعه پویا -آرایشگاه زهرا سریالی ساخته کشور لبنان است که داستان لطیف و عاشقانه ای دارد. 
سریال آرایشگاه زهرا ساخته کشور لبنان است و در بیروت اتفاق می افتد.

 


خلاصه داستان سریال آرایشگاه زهرا 

آرایشگاه زیبایی زهرا بهشتی برای زنانی است که می خواهند خود را شاد کنند یا از مشکلات زندگی فرار کنند ، اما یک اتفاق غیرمنتظره صاحب سالن را با مرد جوانی به نام انس مرتبط می کند.


این زن به ظاهر شکست ناپذیر از خواهرش (آنجو ریحان) حمایت می کند و او را از دستان شوهرش و آزار و اذیت شوهر (فادی سمره) نجات می دهد. زهره بر اساس قانون مقابله به مثل شوهر خواهرش را به باد کتک می گیرد.

زهرا در نیمه شب دنبال دزدها می دود و با کفش پاشنه بلندش به جانشان می افتد. او از سلاح یا عضلات نیرومند و حجیم هراسی ندارد. زهره در عمل به زنان محله نشان می دهد که باید بر سختی ها و ظلم غلبه کرد و به پند و اندرزهای منبری گوش ندهند.
سریال در یکی از محله های به شدت آسیب دیده پس از انفجار بندر بیروت فیلمبرداری شد

 

 

سریال آرایشگاه زهرا چند قسمت است 


این مجموعه ۱۵ قسمتی است  و  هر قسمت ۳۰ دقیقه بوده و جایی برای حاشیه رفتن و خستگی مخاطبان وجود ندارد. زهره همیشه چیزی برای میخکوب کردن مخاطبان در چنته دارد.

سریال آرایشگاه زهرا


بازیگران سریال آرایشگاه زهرا


نادین نجیم در نقش زهرا ، معتصم نهار در نقش انس ، طونی عیسی و زینه مکی و جنید زین الدین و لین غره و فادی سمره و آنجو ریحان و کارول عبود و حسین المقدم از بازیگران این سریال هستند
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.