2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
حذف امیر مهدی ژوله از داوری خنداننده شو 3 ؟

حذف امیر مهدی ژوله از داوری خنداننده شو 3 ؟

امیر مهدی ژوله به طور موقت از خندوانه کنار گذاشته شد علت را اینجا بخوانید

جامعه پویا -امیرمهدی ژوله طنزپرداز و یکی از داوران خنداننده شو 3 به طرز ناباورانه ای از خنداننده شو 3 حذف شد. علت این حذف البته بیماری وی اعلام شده است. 
امیرمحمدی ژوله 40 ساله نویسنده و بازیگر طنز است او روزنامه نگاری بود که با چلچراغ شروع کرد و بعد وارد سینما شد و دوستی اش با برادران قاسمخانی باعث شد به یکی از نویسنده های برنامه طنز تبدیل شود. بازی در سریال دربه در و همکاری با مهران مدیری در برنامه دورهمی و نوشته های طنز دیگر او امیرمهدی ژوله را به یک چهره در این حوزه تبدیل کرد. 

 


او در دور سوم خنداننده شو برنامه خندوانه در کنار حسن معجونی و رامبد جوان به داوری پرداخت و واکنشش به بیماری ام اس یکی از شرکت کنندگان وایرال شد چرا که امیر مهدی ژوله خودش نیز به این بیماری مبتلاست . 


روز گذشته ویدیویی از سوی خندوانه منتشر شد که نشان می داد پژمان جمشیدی جانشین امیرمهدی ژوله شده است. او در این ویدئو توضیح داد که امیرمهدی ژوله به دلیل سرماخوردگی خانه نشین شده است و به همین دلیل او به جای ژوله داوری خواهد کرد. 


برنامه خندوانه اعلام کرده است تا زمان بهبودی ژوله پژمان جمشیدی به جای او داوری خواهد کرد . هرچند بیماری ژوله فعلا سرماخوردگی تشخیص داده شده است اما احتمال ابتلای او به اومیکرون باعث شده تا دست اندرکاران خندوانه جایگزین برای او در نظر بگیرند و در صورتی که او بهبود پیدا نکند پژمان جمشیدی همچنان داور باقی خواهد ماند 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.