2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال بعد از آزادی : عارف و نادیا با هم ازدواج می کنند ؟

سریال بعد از آزادی : عارف و نادیا با هم ازدواج می کنند ؟

قصه دراماتیک نادیا و عارف در سریال بعد از آزادی به اوج خود رسیده است . آیا آنها با هم ازدواج می کنند ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال بعد از آزادی یک به یک معماهای مطرح شده را حل کرده است و حال عارف شخصیت اصلی داستان که به خاطر یک خطا در وضعیت بدی گرفتار و حتی زندانی شد آزاد شده و دوباره جایگاه اصلی خودش را پیدا کرده است ، او به خوبی متوجه شده افرادی آزارش دادند و او را به سمت قعر زندگی بردند اما عارف با کمک دختری افغانستانی به نام نادیا که ممدکار اجتماعی است و به واسطه رابطه اش با عارف حالا عاشق او شده است موفق می شود از زندان بیرون بیاید. 

در این میان نادیا در ابتدا تلاش می کند عشق خودش را سرکوب کند او به سراغ همسر سابق عارف می رود و از مریم می خواهد تا دوباره به زندگی با عارف برگردد اما کدورت بین عارف و مریم آنقدر زیاد است که آنها نتوانستند بهم برگردند به نظر می رسد این کدورت بیشتر از طرف عارف است. 

 

سریال بعد از آزادی

حالا پدر نادیا که قبلا نگهبان کارخانه عارف بوده دستبکار می شود و از عارف می خواهد به خواستگاری دخترش بیاید. اما انگار مشکلات عارف آنقدر هست که به عشق فکر نکند اوبه پدر نادیا می گوید به نادیا فکر نمی کند و همین هم باعث می شود پدر نادیا تصمیمی سخت در زندگی اش بگیرد. او تصمیم می گیرد دخترش را با خودش به افغانستان ببرد. اینکار پدر نادیا هرچند بی رحمانه به نظر می رسد اما او برای نجات دخترش از عشق یک طرفه چنین تصمیمی رامی گیرد. 

بی توجهی عارف به نادیا به همینجا ختم نمی شود او درست زمانی که نادیا جنگ می اندازد تا راهی برای ماندن پیدا کند و با عارف تماس می گیرد تلفن او را جواب نمی دهد و در نهایت اتوبوس از مرز ایران خارج شده و به هرات می رود. 

عارف زمانی متوجه ماجرا می شود که کار از کار گذشته است. او حالا به نادیا فکر می کند و خبری هم از مریم همسر سابق عارف نیست. عارف پیش از این هم به مریم گفته بود دیگر به او فکر نمیکند و آزاد است تا با هرکسی خواست ازدواج کند. فاصله طبقاتی بین عارف و مریم آنقدر بود که نتواند این شکاف را پر کند. 

حالا باید دید آیا عارف به بی توجهی که به نادیا کرده پایان می دهد و او را از پدرش خواستگاری می کند آن هم در حالیکه آزادی و راهی که در زندگی دارد را مدیون نادیا است ؟ یا اینکه این عشق یک طرفه پایان پیدا می کند. 

اگر عارف به سراغ نادیا برود واکنش پسرعموی نادیا که عاشق نادیا است چه خواهد بود؟ او از نادیا جواب رد شنیده اما ناامید نشده است؟ آیا انتقامی خونین در راه است؟ آن هم با توجه به اینکه پسرعموی نادیا عارف را عامل مرگ برادرش می داند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.