2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل خواهر به دلیل انتشار عکس در اینستاگرام

قتل خواهر به دلیل انتشار عکس در اینستاگرام

پسر جوان خواهرش را به خاطر انتشار عکس در اینستاگرام کشت

جامعه پویا -پسر ۲۲ساله خواهرش را به‌علت انتشار عکس در اینستاگرام به قتل رساند.

 


به گزارش جامعه۲۴، سوم بهمن امسال ماموران انتظامی بندرعباس استان هرمزگان متوجه مرگ مشکوک دختری ۱۷ساله در بیمارستان شدند. او براثر ضربه جسم نوک تیز فوت کرده بود. خانواده‌اش ابتدا مدعی بودند او را افرادی غریبه درخیابان زخمی کرده‌اند اما بعد معلوم شد دختر افغان را برادر ۲۲ساله‌اش کشته است.

 


سردار جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این باره گفت: پسر جوان وقتی با دلایل پلیسی روبه رو شد به حادثه تلخ و هولناک قتل خواهرش اعتراف کرده و گفته بود، بر سر فضای مجازی با خواهر نوجوانم درگیر بودم و همیشه عصبانی می‌شدم که او در اینستاگرام حضور دارد و عکس‌هایش را در فضای مجازی نشر می‌دهد تا این‌که بر سر عصبانیت او را کشتم.
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به معرفی خانواده مقتول به جرم پنهان‌سازی قتل همراه قاتل به مراجع قضایی گفت: پس از بازدید از محل سکونت متوفی آثار خونریزی متعلق به مقتول در منزل مشاهده و در بازرسی از منزل نیز ۳۲کیلو و۴۰۰گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف شد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.