2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مردی اعضای خانواده همسر سابقش را قتل عام کرد

مردی اعضای خانواده همسر سابقش را قتل عام کرد

مردی که اعضای خانواده همسر سابقش را کشت بازداشت شد جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مردی که در جنایتی هولناک، همسر سابقش را همراه با مادر و خواهر او با شلیک گلوله به قتل رسانده بود به محل ارتکاب جرم برگردانده شد و صحنه جنایت را بازسازی کرد.

 


به گزارش همشهری، این جنایت ساعت 4صبح روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه در شهرک پردیس کرمانشاه اتفاق افتاد. مردی جوان با وجود داشتن یک فرزند از همسرش که دخترخاله‌اش نیز بود جدا شده بود اما همچنان با همسر سابقش و خانواده او رفت‌وآمد داشت. او شب قبل از حادثه به بهانه دیدن فرزندش به خانه خاله‌اش رفته بود اما ساعتی بعد درحالی‌که همسرش همراه با مادر و خواهر او در خواب بودند با شلیک گلوله هر 3نفر را به قتل رساند و گریخت. هرچند داماد جنایتکار تلاش کرد از کرمانشاه فرار کند، اما چند ساعت بعد توسط پلیس دستگیر شد.

 


با گذشت 4روز از وقوع این جنایت متهم روز گذشته به محل حادثه بازگردانده شد و در مقابل بازپرس جنایی صحنه جنایت را بازسازی   و جزئیات دقیق‌تری از آنچه اتفاق افتاده را بازگو کرد. امیرحیدر محمدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه در حاشیه بازسازی صحنه این جنایت گفت: در این پرونده، قاتل با نقشه قبلی و برنامه‌ریزی‌ای که از حدود یک هفته پیش از وقوع جنایت داشت، سلاح کلت کمری خریداری کرده بود. از آنجاکه قاتل با قربانیان رابطه فامیلی داشت و باتوجه به اینکه از همسر سابق خود که در این حادثه او را به قتل رسانده، فرزند مشترک داشت، زمینه رفت‌وآمدش به منزل مقتولان فراهم بود.

 


بازپرس ویژه قتل درباره شب حادثه گفت: آن شب متهم با حضور در منزل مقتولان، با استفاده از آب میوه مسموم، مادر همسر، خواهر همسر و همسر سابق خود را مسموم کرد و منتظر ماند تا بیهوش شوند  یا به خواب عمیق بروند. با وجود اینکه فرزند خردسال قاتل نیز در آنجا حضور داشت اما او بعد از اطمینان از اینکه قربانیان به خواب عمیق رفته‌اند، وارد اتاقی که هر سه مقتول در آن خوابیده بودند شد و با استفاده از کلت کمری خود به هریک از آنها 2 گلوله، یکی به سر و دیگری به سینه شلیک کرد.
محمدی در ادامه گفت: متهم پس از وقوع جنایت از محل حادثه فرار کرد و قصد خروج از کرمانشاه را داشت اما با بررسی‌های اطلاعاتی انجام شده از سوی پلیس آگاهی او در کمتر از چند ساعت در خانه یکی از آشنایانش در یکی از محلات حاشیه شهر دستگیر شد و انگیزه خود را مسائل خانوادگی و اختلافات ریشه دار و قدیمی با مقتولان اعلام کرد. براساس این گزارش، هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.