2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال منشی کیم چشه چند قسمت است

سریال منشی کیم چشه چند قسمت است

سریال منشی کیم چشه چند قسمت است و چه کسانی در آن بازی می کنند. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال منشی کیم چشه سریالی در ژانر درام و فانتزی است که در کره جنوبی ساخته شده و طرفداران بسیاری دارد. 

سریال تلویزیونی محصول ۲۰۱۸ کره جنوبی با بازی پارک سئو-جون و پارک مین یونگ است. این فیلم بر اساس رمانی با همین عنوان توسط جونگ کیونگ یون است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و سپس در سال ۲۰۱۵ از طریق به یک طنز منتشر شد. 

 


خلاصه داستان سریال منشی کیم چشه


لی یونگ جون (پارک سئو جون) نایب رئیس یک شرکت بزرگ است. دنیای او وقتی متزلزل می شود که روزی منشی بسیار توانمند وی ، کیم می سو (پارک مین یونگ) اعلام کرد که پس از 9 سال کار در کنار لی یانگ جون از سمت خود استعفا خواهد داد. یانگ جون پس از صحبت با بهترین دوست خود که اتفاقاً مدیر شرکتش است تصمیم گرفت هر کاری که می تواند انجام دهد تا مطمئن شود می سو در کنارش خواهد ماند. کیم می سو نیز تصمیم گرفته تا اوپای دست نیافتنی خود را که در زمان کودکی بخشی از خاطره آسیب زایش را باهم تجربه کرده اند پیدا کند.

 

سریال منشی کیم چشه


بازیگران سریال منشی کیم چشه


پارک سئو جون درنقش یونگ جون/لی سونگ هیون.
مون ووجین درنقش لی سونگ هیون 9 ساله.
نایب رئیس گروه یومیونگ او خوش تیپ و توانا است . او بعد از اینکه فهمید ممکن است می سو را از دست بدهد احساسات خود را نسبت به می سو درک کرد. هنگامی که می سو با برادرش یا با شخص دیگری غیر از خودِ او باشد حسادت میکند. در برهه ای از زندگی خود به PTSD مبتلا شد.
پارک مین یونگ در نقش کیم می سو.
کیم جی یو درنقش کیم می سو 5 ساله.

 


سریال منشی کیم چشه چند قسمت است 


این سریال در 16 قسمت تهیه شده و با زیر نویس فارسی هم در ایران موجود است. هر قسمت سریال بین 62 تا 67 دقیقه است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.