2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
جزئیاتی جدید از بیماری سرطان مارال فرجاد

جزئیاتی جدید از بیماری سرطان مارال فرجاد

ناگفته هایی از بیماری سرطان مارال فرجاد را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مارال فرجان بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه ای با یک نشریه مجارستانی بالاخره درباره علت سفرش به اروپا و بیماری کشنده سرطان پرده برداشت. 

هرچند مارال فرجاد هنوز نگفته مبتلا به چه سرطانی بوده است اما در یک سال گذشته او در ایران نبوده و عکس هایی از خودش در کشورهای اروپایی منتشر کرده است. 

از جمله این عکس ها با میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی بود که به نظر می رسد دوستی عمیقی با هم دارند. 

شایعات زیادی درباره مونا فرجاد منتشر شده بود و حتی خبر مهاجرت او برای زندگی نیز در میان شایعات بود اما مارال با انتشار عکس های با حجابش به نوعی این اخبار را تکذیب می کرد. 

هرچند هنرپیشه های دیگر که با او رابطه نزدیکی داشتند می دانستند او به چه دلیل در اروپاست اما خودش دوست نداشت درباره علت سفرش صحبت کند. آنطور که خبرنگار جامعه پویا متوجه شده در این مدت خانواده اش هم کنارش بودند و مونا خواهرش همه کارهای شخصی اش را برای مراقبت از مارال تعطیل کرده و در کنار خواهرش برای زندگی او جنگیده است. 

بیماری سرطان مارال فرجاد

 

مارال فرجاد درباره بیماری سرطان و روند درمان حال خوب این روزهایش نوشته است :


"موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم... بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت... تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم."
این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تآتر و سینما و تلویزیون ـ با خبرنگارِ مجله‌ی گِلَمور در مجارستان است که روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ "زنِ قوی" سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است. آن‌چه برای آن‌ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر ـ که چهره و اندامش مهم‌ترین ابزارِ حرفه‌اش هستند ـ در رویارویی و مبارزه با سرطان است.
مارال فرجاد سالِ گذشته دچارِ این بیماری شد و پس از طیِ مراحلِ سختِ درمان، اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیلِ درمان دوباره به صحنه و پرده‌ی سینما بازگردد.

مارال فرجاد تنها هنرپیشه ایرانی نیست که مبتلا به سرطان شده است ، شراره درشتی بازیگر و همسر مرحوم رضا ژیان که سالهاست در سویس زندگی می کند و آیدا کیخایی که مقیم کانادا است از دیگر بازیگرانی هستند که در جوانی مبتلا به سرطان شدند. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.