2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
ناگفته هایی درباره ازدواج عجیب و غریب سحر قریشی

ناگفته هایی درباره ازدواج عجیب و غریب سحر قریشی

همه چیز درباره ازدواج عجیب و غریب سحر قریشی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران ایرانی است که این روزها سریال خانگی نیسان آبی را در شبکه خانگی دارد. او مدتی است به ترکیه رفته و قرار است ازدواج کند و آن هم ازدواجی عجیب و غریب. 

 

حسین فرحبخش می‌گوید سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفته است و مهاجرتی در کار نیست. این تهیه‌کننده تاکید کرد به او پیغام داده است که کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نمی‌کند.

حسین فرحبخش، تهیه‌کننده و کارگردان سینما پنجشنبه ۲۸ بهمن مهمان برنامه «سینمامعیار» در رادیو گفتگو بود و از شایعه مهاجرت سحر قریشی گفت.

او در بخشی از گفت‌وگوی خود با این برنامه رادیویی در مورد آن‌چه این روزها درخصوص مهاجرت سحر قریشی به ترکیه به گوش می‌رسد، توضیح داد: «سحر قریشی، دو، سه ماه قبل به من گفته بود که می‌خواهد ازدواج کند و تا جایی که می‌دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست.»

 

این تهیه‌کننده ادامه داد: «سحر قریشی، کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت اما این که آن‌جا چه اتفاقی خواهد افتاد، الله اعلم. به او پیغام دادم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند و برگردد.»

«سینمامعیار» با اجرا و سردبیری امیرعباس صباغ و به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی، پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۴۰ از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.
سحر قریشی پیش از این نیز رابطه عاطفی با یکی از فوتبالیست ها داشت. رابطه عاطفی او با مهدی طارمی بسیار مشهور شد و حتی اظهارنظرش درباره اینکه حضورش در ورزشگاه باعث تحریک او شده است بسیار واکنش برانگیز شد. 
سحر قریشی که در بیشتر فیلم های مسعود ده نمکی بازی کرده است بازیگر همیشه پر از حاشیه بوده است. 

این روزها خبر ازدواج او با یک خواننده پرحاشیه ایرانی خبر ساز شده است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.