2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جزئیات جدید از فصل سوم برنامه عصر جدید و زمان پخش

جزئیات جدید از فصل سوم برنامه عصر جدید و زمان پخش

فصل سوم عصر جدید آغاز می شود. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -برنامه پر مخاطب و استعدادیابی عصر جدید در حالی قرار است در ایام نوروز روی آنتن برود که در سکوت کامل خبری فیلم برداری شده است. 
احسان علیخانی کارگردان و مجری این برنامه پرمخاطب است که تا کنون دو فصل از این برنامه را روی آنتن شبکه سه برده است اما به دلیل شیوع کرونا ضبط فصل سوم آن متوقف شده بود چند ماه قبل تیزری از این برنامه پخش شد و از استعدادها درخواست شد تا فیلم های خود را برای بررسی کارشناسان بفرستند. پس از ان دیگر خبری از این برنامه نبود تا اینکه احسان علیخانی برنامه جوکر را برای پلتفرم خانگی تهیه کرد. برنامه ای که در ژانر خود بسیار موفق بود. 

 

عصر جدید


در حالیکه به نظر می رسید احسان علیخانی گرفتار ساخت برنامه جوکر است و قرار نیست به این زودیها شاهد برنامه عصر جدید باشیم و خبرهایی نیز از رقابت رامبد جوان، مهران مدیری و علی ضیا برای برنامه شب عید 1401 منتشر شده بود. ناگهان تیزر عصر جدید پخش شد. و شبکه 3 اعلام کرد به زودی این برنامه پخش خواهد شد. 

 


پیگیری های انجام گرفته سینما نوین نشان داده است که فصل سوم عصرجدید قرار است برای ایام نوروز و هرشب پخش شود و پس از آن هفته ای یکبار پخش خواهد شد. همچنین یکی از برنامه های سال تحویل نیز عصر جدید است. البته عصر جدید قرار است از 27 اسفند ماه روی آنتن شبکه سه برود
به این ترتیب مخاطبان برنامه عصر جدید باید منتظر فصل سوم این برنامه باشند. همچنین شنیده شده تغییراتی در فصل جدید ایجاد شده است. در دو فصل قبلی رویا نونهالی ، امین حیایی ، بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد داوری این مسابقه را بر عهده داشتند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.