2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دوئل عشقی به خاطر تصاحب یک دختر

دوئل عشقی به خاطر تصاحب یک دختر

رقابت عشقی دو جوان باعث قتل یکی از آنها شد

جامعه پویا -در 2روز آخر هفته 2 جنایت در پایتخت رخ داد که به قتل2 نفر منجر شد؛ یکی از آنها جوانی بود که برای میانجیگری وارد یک درگیری شده بود و دیگری نوجوانی 17 ساله که رقیب عشقی‌اش جانش را گرفت. 

 


به گزارش همشهری، اولین درگیری مرگبار عصر پنجشنبه در شرق تهران رخ داد و در جریان آن پسری جوان با ضربات چاقو به قتل رسید. با حضور  قاضی حبیب الله صادقی، بازپرس جنایی تهران در محل معلوم شد که آن روز  یکی از ساکنان ساختمانی در آنجا  قصد اسباب کشی داشت و درخواست کامیون کرده بود. راننده کامیون نیز به همراه چند کارگر در آنجا حاضر شده و مقابل ساختمان پارک کرده بود. دقایقی از این ماجرا می گذشت که دو جوان پراید سوار وارد کوچه شده و از اینکه کامیون در آنجا پارک کرده بود شاکی شدند. آنها مدعی بودند که جایی که کامیون توقف کرده جای پارک آنهاست و بر سر این مسئله با کارگرانی که در حال جا به جایی وسایل بودند درگیر شدند. همین موضوع موجب شد تا یکی از همسایه ها به همراه پسری جوان که مهمانش بود برای وساطت و میانجیگری  وارد درگیری میان آنها شوند. اما در جریان این درگیری یکی از پراید سواران که چاقو داشت ضرباتی به یکی از آنها زد و جان مرد میانجی را گرفت و با همدستش فرار کرد. هم اکنون تحقیقات برای دستگیری این دو متهم ادامه دارد. 

 


اما 24ساعت پس از این جنایت، یعنی شامگاه جمعه گزارش قتل دیگری به قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی پایتخت  اعلام شد. درگیری دوم میان 2 نوجوان در یکی از خیابان های جنوب تهران رخ داده و با قتل یکی از آنها پایان یافته بود. مقتول و قاتل هردو 17 سال سن داشتند که در درگیری هردو به یکدیگر چاقو زده بودند. به دنبال این اتفاق هردو نوجوان زخمی شدند و به بیمارستان انتقال یافتند اما یکی از آنها به دلیل شدت جراحات و خونریزی جان باخت و دیگری به اتهام قتل عمدی بازداشت شد. هنوز به درستی مشخص نبود که علت درگیری 2 نوجوان بر سرچه موضوعی بوده است اما در ادامه تحقیقات جزییات بیشتری از این درگیری مرگبار فاش شد.

 

2 پسر نوجوان از مدت ها قبل بر سر یک دختر دچار اختلافاتی شده بودند. هردوی آنها به دختری علاقه‌مند شده و رقیب عشقی یکدیگر بودند. هردو در یک محل زندگی می کردند که روز حادثه یکی از آنها در حال گذر از کوچه بود و دیگری سرهمان کوچه ایستاده بود. هردو چشم در چشم شدند و یکی از آنها به دیگری اعتراض کرد که چرا از خیابانی که پاتوق وی بوده گذر کرده است. همین باعث شد تا درگیری میان آن دو نفرشکل بگیرد و هردو رقیب عشقی با چاقو به جان یکدیگر بیفتند که پایان این درگیری قتل یکی از آنها بود. پرونده این جنایت از آنجا که قاتل هنوز به سن قانونی نرسیده و زیر 18 سال سن دارد به دادسرای اطفال فرستاده شد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.