2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ماجرای اختلاف دو شرکت کننده فصل چهارم جوکر چیست

ماجرای اختلاف دو شرکت کننده فصل چهارم جوکر چیست

ماجرای اختلاف دو شرکت کننده جوکر در فصل چهارم چیست اینجا را بخوانید

جامعه پویا -جوکر یکی از جذابترین برنامه های این روزها در شبکه خانگی است. احسان علیخانی هرچند در ابتدا نامش را به عنوان کارگردان این برنامه درج نکرد و ریسک شکست را نپذیرفت اما وقتی این برنامه با اقبال مواجه شد نامش را به عنوان کارگردان مطرح کرد.

 

هرچند کمدین هایی که در این برنامه شرکت می کنند جذابیت برنامه را رقم می زنند اما نباید از اجرای خاص و شیرین سیامک انصاری غافل شد. سیامک انصاری با میمیک بامزه صورتش ، اداهای خاص خودش و خنده های از ته دلش ، طنازی های به موقع اش و حرکات بدنش جذابیت این برنامه را چند برابر کرده است. شاید بهتر است نقش سیامک انصاری را در جوکر اینطور تعریف کنیم. او کمدین ثابت جوکر است. 

 


سیامک انصاری در فصل چهارم جوکر در ابتدای برنامه از کدورت بین دو تن از شرکت کنندگان این برنامه صحبت کرد هرچند نام هیچکدام از آنها را نیاورد اما گفته های یوسف تیموری و واکنش های یوسف صیادی می توانست به راحتی به بیننده نشان دهد چه کسانی با هم کدورت دارند. هرچند یوسف تیموری در ابتدا گفت که قصد شوخی با یوسف صیادی را ندارد اما بعد در طول برنامه با ویژگیهای صورت او شوخی کرد و توانست با کارهایش دو کارت زرد برای دو شرکت کننده بگیرد.

 

یوسف تیموری البته سعی کرد با صحبت هایش کمی فضا را تلطیف کند اما واکنش های یوسف صیادی چیز دیگری بود. او در ابتدای ورود یوسف تیموری به سالن با عصبانیت گفت چه کسی این رو (یوسف تیموری) دعوت کرده و با من یکجا قرار داده است. برای اینکه مشخص شود چه کسانی با هم اختلاف داشتند لازم نبود که حتما نامی برده شود همین واکنش کافی بود تا بیننده به اختلاف این دو پی ببرد. هرچند برش ها و مونتاژها نحوه برطرف شدن کدورت این دو نفر و کنار هم قرار گرفتن آنها را برای بیننده پنهان کرده است اما باز هم گفته های سیامک انصاری نشان می دهد با هردوی این دو کمدین صحبت شده و از آنها خواسته شده تا قوانین برنامه را رعایت کنند و به خنده مخاطب احترام بگذارند و تلاششان را برای شادتر شدن برنامه بکنند. در این میان یوسف تیموری با اداهایش نقش بیشتری را ایفا می کند. 

 


او با تعریف خاطراتش و خنداندن پوریا پور سرخ و سایر شرکت کنندگان نشان داد انعطاف بالایی دارد و به رقم اینکه فردی جنگنده و البته شاید کمی عصبانی باشد و خبرهای حاشیه ای پیرامون او نیز این را نشان می دهد اما به همان اندازه می تواند رئوف و با گذشت باشد. 
فصل چهارم جوکر با حضور پوریا پور سرخ ، مهران رجبی ، یوسف صیادی ، یوسف تیموری ،شهاب عباسی ، سیاوش مفیدی ، بهزاد محمدی و علی صالحی یکی در قسمت اول نوید یک فصل بامزه و خنده دار و قوی را می دهد. 

 

دیدگاه‌ها
حسن 1401/05/15
ولی بنظر من کدورت بین بهزاد محمدی و حامد آهنگی بود که حامد قبول نکرده بود با هم تو ی گروه باشن
ارتی 1401/03/04
ببینید از سایت متشکرم خیلی خبر های خوبی می‌گذارید اما آقای صیادی با شوخی گفتند کی اینو دعوت کرده و بعد هم همدیگر رو بغل کردند با خنده. و همینطور که آخرش هم گفتند که شوخی های ما به این علت بود که با هم سال های زیادی دو ست خیلی صمیمی بودیم و من از صیادی اجازه گرفته بودم. بازم از سایت عالیتون متشکرم ولی خواهشاً نظر من رو پخش کنین

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.